۴۰۹۵۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن آقایان تمام شد

برترین حافظان و قاریان سال ۹۵ کشور

با اتمام سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن آقایان اسامی برترین حافظان و قاریان سال ۱۳۹۵ در مراسم اختتامیه مسابقات اعلام و با اهدای جایزه از آنها تقدیر به عمل آمد.

خبرگزاری تسنیم: مرحله نهایی مسابقات سراسری قرائت ترتیل، رشته های سه گانه حفظ و قرائت تحقیق به ترتیب شب گذشته، صبح امروز و عصر امروز در زیبا کنار استان گیلان برگزار و برترینهای این رشته ها به ترتیب در دو سطح ممتاز و عالی مشخص شدند.

از این افراد در اختتامیه با اهدای جایزه تقدیر به عمل آمد.

هدیه سیدمصطفی حسینی و حسین رفیعی دو نفر نخست حائز رتبه ممتاز در رشته قرائت توسط پدرانشان به آنها اهدا شد و این دو نفر نیز با «دست بوسی» به آنها ادای احترام کردند.

سعید علی اکبری حافظ قرآن روشندل قزوینی هم که رتبه ممتاز را در رشته حفظ کل کسب کرد؛ جوایز خود را به خانواده شهید اسدی مدافع حرم قزوینی هدیه کرد.

بنا بر این گزارش در رشته قرائت ترتیل از بین ۱۳ مُرَتّل آقایان روح الله آقایی از قم، حسین نصر از اصفهان، سید حجت ترحمی از خراسان رضوی و محمدجواد جاوری از تهران حائز رتبه عالی شدند و آقایان محمدجواد نصیری از اصفهان، احسان محمدی از خراسان رضوی رتبه ممتاز را کسب کردند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز آقایان رضا رحیمی از استان لرستان، محمد سیلاوی از خوزستان حائز رتبه عالی شدند و آقایان محمد شریفی و مصطفی سعیدی از مرکزی رتبه ممتاز را به خود اختصاص دادند. همچنین مسعود داودی همراز از همدان در این رشته، شایسته تقدیر شناخته شد.

در رشته حفظ ۲۰ جزء هم محمد لایینی از مازندران رتبه عالی را کسب کرد و آقایان محسن محمدی از اصفهان و محمدعلی شریعتی از قم ممتاز شناخته شدند و مهدی بنی هاشمی از اصفهان و علی محبی پور از هرمزگان هم شایسته تقدیر شناخته شدند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم، آقایان پیمان ایازی از مازندران، محمدرضا جاهدی نیا و محمود محمدنیا از خراسان رضوی و محمدعلی اسلامی از تهران رتبه های عالی را کسب کردند.

ابوذر کرمی از استان مرکزی، رضا گلشاهی از خراسان رضوی، سعید علی اکبری از قزوین، محمدرسول تکبیری از تهران و موسی معتمدی از اصفهان رتبه ممتاز این مسابقات را از آن خود کردند.

در رشته قرائت تحقیق هم آقایان سعید پرویزی از تهران، امیر لعل اول و حامد علیزاده از خراسان رضوی و محمدحسن موحدی از تهران توانستند رتبه های عالی را کسب کنند.

در این رشته، آقایان حسین رفیعی از گیلان و سیدمصطفی حسینی از قزوین رتبه های ممتاز سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن را از آن خود کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج