۴۰۹۵۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویسی: می خواهیم مثل رئال‌مادرید دفاع کنیم

سرمربی تیم سپاهان گفت:به‌خوبی درک می‌کنم که وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد دچار چه شرایطی می‌شود.

کاپ: عبدالله ویسی درخصوص پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: برای این بازی شرایط خاصی داشتیم و قطعا باید سه امتیاز این بازی خانگی را می‌گرفتیم. بازیکنان من واقعا در این بازی با تمام وجود دویدند و تلاش کردند، چون همه ما می‌دانستیم که سپاهان بعد از نتیجه نگرفتن در دو بازی نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه دارد. مطمئنا پیروزی در این مسابقه می‌تواند تیم ما را در مسیر بهتری قرار دهد.

وی درباره اینکه آیا سپاهان می‌تواند در فصل جاری جزو مدعیان قهرمانی باشد، خاطرنشان کرد: لیگ ما واقعا غیرقابل پیش‌بینی است و از حالا نمی‌توان درباره این موضوع صحبت کرد که کدام تیم درنهایت قهرمان خواهد شد. شما دیدید که سال قبل قهرمان لیگ در هفته آخر مشخص شد. به هر حال باید بگویم که سپاهان هم می‌تواند جزو مدعیان باشد و تیم ما شخصیت قهرمانی دارد. سابقه سپاهان نشان می‌دهد که انتظارات از این تیم بالاست و ما در آینده کار سختی درپیش خواهیم داشت.

ویسی درباره خبر رفتنش به تمرینات دورتموند عنوان کرد: من بازی‌های دورتموند را در این فصل به‌خوبی دنبال می‌کنم و آنها سبکی را اجرا می‌کنند که بسیار جالب است. دورتموند وقتی صاحب توپ است و در شرایط حمله قرار دارد، آرایش خط دفاعی‌اش با سه نفر است و وقتی توپ ندارند تبدیل به چهار مدافع می‌شوند و دو هافبک دفاعی دارند. من دوست دارم به تمرینات این تیم بروم تا بتوانم از شیوه کار آنها نت‌برداری کنم.

او خاطرنشان کرد: البته از سبک بازی رئال‌مادرید هم خوشم می‌آید و ما در کارهای دفاعی و ساختار دفاعی از آنها الگو می‌گیریم. خیلی از بازی‌های رئال را دیدم و توانستم از نحوه دفاع کردن آنها به یکسری نکات تازه دست پیدا کنم.

ویسی درباره دیدار سپاهان با سایپا در هفته دهم و اینکه خیلی‌ها شانس برد سپاهان را در این بازی بیشتر می‌دانند، گفت: مطمئنا شرایط سایپا طوری است که آنها استرس دارند و من به‌خوبی درک می‌کنم که وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد دچار چه شرایطی می‌شود. با این حال کادر فنی و بازیکنان سایپا برای ما بسیار قابل احترام هستند و تلاش می‌کنیم در این بازی بیرون از خانه امتیاز بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج