۴۰۹۶۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی آتالانتا – اینتر میلان

دو تیم اینتر میلان و آتالانتا در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که آتالانتا با ۱۰ امتیاز در رده چهاردهم و اینتر با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی سری آ ایتالیا قرار گرفته‌اند.

وبسایت نود: اینتر میلان پس از برد روحیه بخشی که در لیگ اروپا به دست آورد باید مقابل آتالانتایی به میدان برود که هفته گذشته موفق شد ناپولی قدرتمند را با شکست از پیش رو بردارد. فرانک دی‌بوئر که تحت فشار فراوانی قرار دارد در این دیدار تنها به برد فکر خواهد کرد هرچند که به نظر می‌رسد این دیدار برای نراتزوری بسیار دشوار خواهد بود. آخرین دیدار این دو تیم با حساب ۱-۱ در خانه آتالانتا به پایان رسید در حالیکه در ۶ دیدار گذشته اینتر میلان با ۳ پیروزی و یک شکست نتایج نسبتا مناسبی برابر این تیم به دست آورده است. به نظر می‌رسد مائورو ایکاردی که باعث خشم هواداران نراتزوری شده است بار دیگر بازوبند کاپیتانی اینتر را به دست خواهد بست، علاوه بر آن به نظر می‌رسد کاندروایی که تک گل پیروزی بخش اینتر را مقابل ساوتهمپتون به ثمر رساند در مقابل آتالانتا استراحت کند تا ادر جانشین وی شود. در سوی مقابل به نظر می‌رسد آندرئا پتانیا به همراه آلخاندرو گومز بار دیگر زوج هجومی آتالانتا را تشکیل خواهند داد. اینتر تنها آندرئا رونایکا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و در سوی مقابل حضور یاسمین کورتیچ در آتالانتا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی آتالانتا – اینتر میلان

نکات و آمار مرتبط با این دیدار:

اینتر در ۸ دیدار پیشین خود موفق شده است دروازه آتالانتا را باز کند.

آتالانتا در ۱۶ دیدار آخری که میزبان اینتر بوده است تنها توانسته است دو بار به پیروزی برسد و ۶ بار مقابل این تیم شکست را پذیرفته است.

آتالانتا از ۳ دیدار اخیر خود ۷ امتیاز به دست آورده است و در دو دیدار پایانی خود موفق شده‌ است کلین شیت کنند. آخرین باری که این تیم موفق شده است ۳ بازی پشت سر هم دروازه اش را بسته نگاه دارد به فوریه سال ۲۰۱۲ باز می‌گردد.

در صورتیکه مائورو ایکاردی در این دیدار در ترکیب اینتر قرار بگیرد، صدمین بازی خود در سری آ را به همراه اینتر سپری خواهد کرد، این مهاجم آرژانتینی روی ۸ گل از ۱۰ گلی که اینتر در این فصل به ثمر رسانده است نقش مستقیم داشته است، او در این فصل ۶ گل و ۲ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج