۴۰۹۶۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

تحقير ارزی زائران ايرانی در عراق!

زائران ايراني با وجود اينکه تمامي هزينه‌هاي اعزام به عتبات عاليات را مي‌پردازند، اما به دليل بدهي قبلي به شرکت‌هاي عراقي، برخي شرکت‌ها در ارائه خدمات به ايرانيان کوتاهي مي‌کنند و متاسفانه زائران ما از رهگذر اين مساله تحقير مي‌شوند.

روزنامه ابتکار: زائران ايراني با وجود اينکه تمامي هزينه‌هاي اعزام به عتبات عاليات را مي‌پردازند، اما به دليل بدهي قبلي به شرکت‌هاي عراقي، برخي شرکت‌ها در ارائه خدمات به ايرانيان کوتاهي مي‌کنند و متاسفانه زائران ما از رهگذر اين مساله تحقير مي‌شوند .

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسکر، نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني، در جمع روحانيان اعزامي به عمره مفرده در مجتمع فرهنگي امام خميني(ره) قم به بيان برخي مشکلات پرداخت.

نماينده رهبر معظم انقلاب تاکيد کرد: سپرده گذاري مردم در بانک‌ها موجب شده تا بيشترين سود عائد بانک‌ها شود و سپرده گزاران با کاهش ارزش پول دچار خسران شوند. ما راهکاري نيز ارائه کرديم و گفتيم به جاي اينکه پول مردم در دست بانک‌ها بماند، خود سازمان حج اين پول را در اختيار بگيرد و با سپرده گزاري در مسائل اقتصادي سود آن را به مردم بازگرداند که پول مردم در گردش باشد تا از نظر شرعي و اقتصادي مردم با مشکل روبه‌رو نشوند.

حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي عسکر، به مشکلات نوسانات ارزي اشاره کرد و گفت: هم‌اينک حدود چندين ميليون دلار به شرکت‌هاي عراقي بدهکار هستيم و در اين خصوص بانک مرکزي اقدام لازم را بعمل نمي‌آورد و اين مشکل سبب شده تا شرکت‌هاي عراقي در خدمت رساني به زائران عتبات عاليات کوتاهي کنند و زائران ما در اين باره رنج ببرند که هرگز شايسته نيست زائر ايراني در چنين سفر معنوي تحقير شود.

سرپرست حجاج ايراني از کاهش سطح خدمات به زائران عتبات عاليات به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: زائران ايراني با وجود اينکه تمامي هزينه‌هاي اعزام به عتبات عاليات را مي‌پردازند، اما به دليل بدهي قبلي به شرکت‌هاي عراقي، برخي شرکت‌ها در ارائه خدمات به ايرانيان کوتاهي مي‌کنند و متاسفانه زائران ما از رهگذر اين مساله تحقير مي‌شوند و با هيچ منطقي اين شيوه سازگاري ندارد.

وي از ارائه طرح‌هاي مختلف فرهنگي و زيارتي جهت خدمات بهتر به زائران از سوي بعثه مقام معظم رهبري خبر داد و افزود: کمک به احداث ترمينال حجاج و راه‌اندازي مجتمع‌هاي تجاري براي تهيه سوغات زائران در ايران از جمله طرح‌هاي مهمي بود که در ديدار با رئيس جمهور مطرح و ايشان نيز از آن‌ استقبال کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nema

      خوب نرن واجب نيست پول بدن تحقير بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی به نرفتن داره خوب الان هر جا دنیا بری پولت کمه و احتماله این برخوردا وجود داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج