۴۰۹۶۵۱
۲۳ نظر
۵۰۲۷
۲۳ نظر
۵۰۲۷
پ

راز آزار ۱۰ زن در سینه گروگانگیر زندانی

مرد جوان که از دو سال قبل به اتهام آدم ربایی درزندان بود با تیزهوشی بازپرس و کارآگاهان پلیس درحالی شناسایی شد که راز آزارواذیت وسرقت اموال دست کم ۱۰ زن را درسینه داشت.

روزنامه ایران: مرد جوان که از دو سال قبل به اتهام آدم ربایی درزندان بود با تیزهوشی بازپرس و کارآگاهان پلیس درحالی شناسایی شد که راز آزارواذیت وسرقت اموال دست کم ۱۰ زن را درسینه داشت.
پرونده این ماجرا از اوایل اردیبهشت سال ۹۳ و با مراجعه زن جوانی به یکی ازکلانتری‌های جنوب تهران دردستور رسیدگی قرارگرفت. زن جوان درشکایتش گفت: «چند روز قبل در خیابان منتظر تاکسی بودم که راننده خودروی پراید هاچ بک جلوی پایم ترمز کرد که من هم ازسرناچاری سوارشدم.دربین راه راننده وقتی متوجه شد در کار خرید و فروش لباس هستم مدعی شد یکی ازدوستانش درهمین کاراست.
بعدهم با همین بهانه شماره تلفن همراه مرا گرفت.امروزهم تلفنی با من قرارگذاشت تا به دیدن دوستش برویم. در بین راه هم به من آبمیوه تعارف کرد که پس ازخوردن آن بی‌هوش شدم. زمانی که به خودم آمدم متوجه شدم طلاها و گوشی تلفن همراهم به سرقت رفته است. ضمن اینکه مرد شیطان صفت بعد از بی‌هوش کردنم، مرا مورد آزار و اذیت نیز قرار داده است.
به دنبال این شکایت، تحقیقات پلیسی دراین باره آغاز شد تا اینکه متهم با ردیابی‌های پلیسی دستگیر و زندانی شد.

ازسوی دیگر تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل ربودن و آزار و اذیت چند زن دیگر- طی چهارسال گذشته- ادامه داشت که بازپرس علی وسیله ایرد موسی از شعبه 5 بازپرسی دادسرای مبارزه با سرقت پس از مشاهده تصویرچهره نگاری راننده دستگیرشده پراید و تحقیقات پیچیده جنایی دستور احضار او را از زندان صادرکرد.

شاهرخ در تحقیقات ابتدایی منکر سرقت و آزار و اذیت زنان و دختران جوان بود اما زمانی که با مدارک و شواهد پلیسی مواجه شد به ۱۰ مورد آزار و اذیت و سرقت طلا و پول‌های زنان و دختران جوان و مسموم کردن آنها با آبمیوه اعتراف کرد.

بنابراین بازپرس پرونده از زنان و دخترانی که قبل از 4 مرداد سال 93 به این شیوه و شگرد مورد آزار و اذیت و سرقت قرار گرفته‌اند خواست برای شکایت به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طوطی

      عجب بابا………!!!!!

      خانمای محترم بیخیال دیگه ……!!اچرا هنوزم به این سادگی گول میخورید ,,,این ترفند دیگه خیلی قدیمی شده ،اما هنوزم روبعضی ها که امتحان میکنن جواب میده,

    • پروفسور دوایت یورک

      باید عفوشود تادرس عبرتی شود برای بقیه .پروفسور دوایت یورک

    • کامروا

      اول که دراکثراین جورجرایم متوجه می شویم که مجرمین سابقه دارهستن ومدت زیادی درزندان بسر بردن .حال شما فکرکنید مجرمی بعد ازکشیدن حداقل چند سال درزندان وازبین رفتن تمام اقتصاد وزندگی اش چطور می تواند بازگشت صحیح داشته باشد .وباید زندانیان بعد از تحمل زندان بلند مدت دارای حقوق ماهیانه شوند تا اصلاح شوند والا بدتربیرون می آیند .

    • حقوق دان

      اگر پول به خانم ها ندهیم ویا طلا برایشان نخریم اینطور اتفاقاتی نمیافتد باید یک کمپین بزاریم برای ترک این عادت اشتباه درضمن درولخرجی نیز یدطولایی دارند.

    • بدون نام

      حقوقدان،جوک بامزه ایی بود،امثال تو شوهرم که پول ندارین،طرز فکرتون اینه ها
      قربون شوهرم خداییش پول نداره طلا بخره،همش میگه از طلا خوشم نمیاد
      خانوم هام که عاشق طلا،ولی منم برای اینکه ناراحتش نکنم،دروغکی میگم اه منم اصلا از طلا خوشم نمیاد

    • فاطمه

      من متوجه نمیشم،یعنی چی تو تاکسی تو ماشبن غریبه،بشینیم از کارو زندگیمون بگیم،خانوم های عزیز توروخدا نشید بازیچه مردای هوسران،هر مردی میبینید فکر نکنید میتونه مرد رویاهاتون باشه
      منظورم همه آقایون نبودن،به خودتون نگیرید

    • پرستوهستم

      خبر زیاد داغی نبود

    • خودساخته

      ای وای از دست آب میوه ای داد از دست مسمومیت!!! نمیخوام، ادای بزرگی در آرم و بگم!!! ولی ای مردم خوب. زبان این مردم و پلیس و حتی سنگ ها هم مو در آورد که؟؟؟ آب میوه و نوشیدنی و خوردنی از دست دیگران نگیرید!!! اگه مردید چه بهتر ولی من مبگم بخدا قسم اگه چیزی یا این آب میوه ها را نخورید نمی میرید!!! که گوش شنوا؟؟؟ فردا یکشنبه دویست نفر دیگه مبگن آب میوه تعارف کرد!!! ای عزیزان ای بدبختها ای بیچاره‌ها خریت نکنید آب میوه از دیگران نگیرید و کوفت نکنید!!! چی زبونم دیگه مو که هیچ داره درخت درمیاره اما فکر میکنم یک راز نهفته در این آب میوه‌ها هست که اینطور میگیرند و میخورند و اموالشان میرود؟؟؟ دنبال این سر مگو بروید من دیگه خسته شده میخوام برم خودم از مغازه آب میوه بگیرم و بخوره اما اگر مرا کشتند!!! دنبال این حرفها و آب میوه و سر مگویی که گفتم بروید!! مدیون هستید، همیشه سلامت باشید آب میوه نخورید!!!

    • میرزا

      سلام (پرستو هستی) خبر داد که نبود پیشکشان خبر ولرم هم نبود!!! تازه خبر رو به یخ کردن می رفت!!!

    • بدون نام

      آخه ای کامروا این چه حرفهای صدمن به غاز استفاده که میگی! آنوقت با گریه و التماس میگی اون بجای من و بابا اسم من کامنتهای گذاشته من نبودم! اینکه دیگه خودت بودی خدا وکیلی؟؟

    • پرنیا

      اخه از سر مجبوری سوار ماشین شخصی شدن دلیل نمیشه خانم تقصیر خودت بوده بعد هم قرار باهاش میزاری ولله تو دیگه چه جراعتی داری هر روز از این اتفاقا میفته نشنیدی که ابمیوه بهت تعارف کرده نیتی بدی داشته چطور اطمینان کردی وافعا جایی سواله

    • بدون نام

      حق با کامرواست تو این نظر کاملا درست فرمودن

    • پانیذا

      کامروا،هیچ وقت از نظراتت خوشم نمیاد،ولی اینجا رو خوب اومدی

    • بدون نام

      کاربر۱۰/۵۱واقعاخنده ام گرفت بخداراست میگی عزیزم شوهرمنم میگه ایناکه طلااستفاده میکنن عقده دارن منم چون حرفی برای گفتن ندارم جلوی همه میگم من عقده ای نیستم طلامال کسایی که خودکم بینی دارن وازطریق طلاپوشیدن میخوان ابرازوجودکنن.خخخخخخخخ

    • بدون نام

      دوستان عزیزتوروخداجناب کامروارومثل هموطن فراری ندین من بخدادلم برای ایناخوشه بخدادق میکنم خواهش میکنم

    • بدون نام

      خودساخته روهم مث کامروادوس دارم اینابرم منم مجبورم برم

    • بدون نام

      این خانم طوطی عجب نظری میدن خدایش

    • کامروا

      درجواب هم وطنان عزیز لطف دارید .

    • حسینی

      طلازنت زنهاست ولی بایدبه جاش استفاده مثلادردرمجالس عروسی عقدمهمانی تولدجشنهای عیدبرات سرقراربهتربدلی استفاده کنیدتاطرف بفهمه چی کلای سرش رفته پول بنزینش درنیادتابره ادقل دنبال کاری حسابی درودخدابرخانم های پاکدامن که سرقرارنمیرندیاحق

    • نفر

      خدا لعنت کنه اینطور ادم هایی که پول بدون زحمت رابر کار کردن ترجیح میدن
      خواهران عزیز مواظب این گرگ صفتان باشید
      یا حق

    • غریبه

      در جواب کامروا که میگه بعد از بیرون اومدن از زندان براش حقوق معین بشه تازه اونم بلند مدت
      باید بگم عزیزم حالت خوبه؟

      اولا باید معیشت و وضع اقتصادی جامعه درست بشه که جونا سراغ این جور راهها نرن
      دوما باید دیگه مردم با این همه تبلیغات و اطلاع رسانی اگاه بشن و این بلاها سرشون نیاد
      سوما خانمی که با کلی ناز و ادا میگه از سر ناچاری سوار خودرو شخصی شدم چطور شما که بخاطر سوار ماشین شخصی شدن معذب بودید تا سوار شدید با راننده دل دادید و قلوه گرفتید و تمام جیک و پوک زندگی تان را گفتید و بعدش هم باهاش قرار گذاشتید و باهم ابمیوه مسموم میل فرمودید عذیذم شما هم دراز گوش خودتی

      البته کلا ما عادت کرده ایم در برخورد با هر کس و ناکسی تمام زندگی مان را درد و دل کنیم

    • محمد

      اره والله اگرقانون باشه بایدبگه خانم محترم همه اش ازخودت بوده فقط مردای بیچاره بدنامندببین تاشترنخوابه باربارش نمیکنند

    • سرگردان

      خانم چرا فوری شماره راننده تاکسی را بر میداری اگر مرض نداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج