۴۰۹۷۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد آلگری از داور و رفتار بازیکنان میلان

سرمربی یوونتوس با وجود شکست برابر میلان از عملکرد شاگردانش راضی است اما به انتقاد از داوری و رفتار بازیکنان میلان پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از یورو اسپورت، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نهم سری A، یوونتوس در سن سیرو به مصاف تیم متحول شده میلان رفت و در نهایت با یک گل تن به شکست داد تا رقابت در صدر جدول رده بندی بسیار حساس شود.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی را برابر میلان به نمایش گذاشتیم. باید اعتراف کرد میلان منظم و حساب شده بازی کرد. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما متاسفانه بد شانس بودیم. می توانستیم به گل برسیم اما این‌گونه نشد. داور گل درستی که به ثمر رساندیم را مردود اعلام کرد. اعتراض های بازیکنان میلان باعث شد داور تمرکز خود را از دست بدهد و در نهایت گل صحیح ما را نپذیرد. باید به جای این که روی داور فشار بیاوریم، نهایت تمرکز خود را روی بازی کردن بگذاریم. این کاری بود که بازیکنان میلان انجام ندادند.

سرمربی یوونتوس که برابر تیم پیشین خود تن به شکست داد، در ادامه اضافه کرد: بار دیگر تکرار می کنم که این شکست باعث نخواهد شد ناامید شویم و مسیری را که در پیش گرفتیم تغییر بدهیم. نمی توانم از عملکرد شاگردانم انتقاد کنم اما بدون شک، از نتیجه بازی راضی نیستم. کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و هر کاری را که لازم بود انجام دادیم اما متاسفانه در زدن ضربات نهایی بد شانس بودیم. میلان در نیمه نخست تنها یک شوت زد اما باید اعتراف کرد آنها خیلی منظم بودند و مانوئل لوکاتلی گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند.

آلگری در پایان سخنانش درباره ناکامی گونسالو ایگواین در گلزنی هم گفت: ایگواین نیاز به تغذیه بیشتری دارد و باید بیشتر او را در موقعیت گلزنی قرار دارد.

یوونتوس با وجود شکست در این دیدار، با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند اما میلان با ۱۹ امتیاز موقتا به رده دوم صعود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج