جاباما
۴۰۹۷۷۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

پولدارها خودرو می‌خرند یا جت شخصی؟

کالاهای لوکس و لاکچری امسال ۱.۲ میلیارد دلار از سهم بازار خرید و فروش جهانی را به خود اختصاص دادند.

خبرآنلاین: کالاهای لوکس و لاکچری امسال ۱.۲ میلیارد دلار از سهم بازار خرید و فروش جهانی را به خود اختصاص دادند.

گزارش ها تازه منتشر شده نشان می دهد که فروش خودروهای لاگچری در سال جاری ۸ درصد افزایش داشته که نسبت به سایر اقلام کالاهای های لاگچری مانند غذا، هنر و هتل بیشتر به فروش رسیده است.

گزارش ها نشان می دهد که ارزش بازار لوازم لاگچری امسال به ۱.۲ هزار میلیارد دلار می رسد که ۴۰ درصد این بازار را خودروهای لوکس تشکیل می دهد.

بیشترین تقاضا خودروهای لوکس برای برندهای مرسدس بنز، بی ام و و آودی است. اما بیشترین رشد فروش که حدود ۲۰ درصد افزایش نشان می دهد،برای خودروهای شرکت رولز رویز، فراری و لامبورگینی بوده است.

بر اساس این گزارش، کشورهای حاشیه خلیج فارس، روسیه، اندونزی و چین مشتری این خودرو ها هستند. ثروتمندان کشورهای حاشیه خلیج فارس فقط برای محل سکونت خود این خودروها را خریداری نمی کنند، بلکه برای سفرهایشان در کشورهای دیگر نیز استفاده می کنند.

روسیه با اینکه چند سال اخیر از تحریم های شدیدی رنج می برد، ولی ثروتمندان این کشور خودروهای گران قیمت می خرند. برخی از روس ها خرید خودروهای لوکس را نوعی سرمایه گذاری و پس انداز می دانند.

در حالی که فروش خودروها افزایش یافته فروش جت های خصوصی کاهش پیدا کرده است.

بر اساس گزارش، در سال جاری میلادی فروش جت های خصوصی ۵ درصد کاهش داشته و به ۱۹.۶ میلیارد دلار رسیده است. در کل هزینه ها در بازار خرید و فروش لاگچری ها ۴ درصد افزایش داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد حسین

      قربانت بروم این تفاوت بسیار بسیار فاحش و شدید تبعیض طبقاتی در جامعه در حال حاضر ماست که حالیه بشکلی وحشت ناک تسریع و نهادینه شده که در ست در راستا ی تخریب و ضد پیام و آرمان والا و مقدس رهبر کبیر و حامی نهضت مستضعفا نمان است اشرافی گری بشدت و خیلی هم به مراتب از قبل شیوع یافته و از ناحیه کسانیکه خود را خودی و همه کاره و موثق و مومن و منتسب و وابسته به جناح قدرت و به اصطلاح دردانه و خاصه میدانند و میشمارند این انحصار ات و رانت ها و و ارادت آنها خاص آنهاست نه قشر فقرا و مستضعف این است که به این شکل اقشار فقیر فقیر تر و حقیر تر و وابسته شده گان به جناح قدرت به هزاران حیل و ترفند و تبانی فربه تر و مستکبر تر و اشرف بر دیگران در میآیند این است اسم مبارکش تبعیض طبقاتی که تو به هزاران شکل میبینی که یکیش هم ماشین‌های میلیارد و بانک های خصوصی برجها ی و ویلاها ی شمال تهران و هزاران مورد دیگر

    • بدون نام

      با آن همه پول که گم شد اگر شاتل هم بخرند جای تعجب نیست،

    • بدون نام

      خودتان بگوید این پولدار ها چه کسانی هستند اگر کشور تحریم است باید همه یک شکل باشند ولی متاسفانه اقایان پولدار جت که هیچ باید اپولو بخرند بی پولها با هزار بدبختی وام قرض یا یک پراید مدل پایین ویا دوچرخه اگر نشد به همان فرغان هم راضی هستند .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج