۴۰۹۷۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شورولت کوروت ZR۱ جدید طعمه عکاسان شد

به‌تازگی تصاویری جدید از یک دستگاه شورولت کوروت استتارشده در فضای مجازی و بعضی رسانه‌های خودرویی دیده می‌شود که گویا نمونه در حال آزمایش ZR۱ جدید است.

وب سایت پدال - امین قوام صفری: به‌تازگی تصاویری جدید از یک دستگاه شورولت کوروت استتارشده در فضای مجازی و بعضی رسانه‌های خودرویی دیده می‌شود که گویا نمونه در حال آزمایش ZR۱ جدید است.

شورولت کوروت ZR1 جدید طعمه عکاسان شد

در تصاویر تنها نسخه کوپه را می‌بینید، اما فیلمی که توسط اتوبلاگ هند (Indian Auto Blog) منتشر شده، گونه روباز را نیز به تصویر می‌کشد!

شمای کلی به C7 گرنداسپورت و Z06 کنونی می‌ماند. خبری از باله عقب بزرگ نیست و نسخه کانورتیبل تنها به یک نمونه بسیار کوچک‌تر اکتفا کرده است. رینگ‌ها شباهت‌هایی به انواع تولیدی فِراری دارند. در بخش جلو حالتی شش گوشه شبیه به کامارو ZL1 به چشم می‌خورد.

شورولت کوروت ZR1 جدید طعمه عکاسان شد

همان‌طور که می‌دانید کد ZR1 (که در نسل‌های قبلی به‌صورت ZR-1 نوشته می‌شد) برای قوی‌ترین گونه کوروت استفاده می‌شود و تاکنون در C3، C4 و C6 وجود داشته است. آخرینِ آن با مدل سال 2009 و قلب 6.2 لیتری 8 سیلندر V شکل روی خط تولید رفت. بلوک مذکور 638 اسب بخار قدرت و 604 پوند فوت (818.9 نیوتون‌متر) گشتاور تولید می‌کرد که از خروجی (توان 650 اسب بخار) کوروت Z06 کنونی کمتر است. به نظر می‌رسد برای ZR1 جدیدِ احتمالی، از نمونه بهبودیافته همان LT4 مورداستفاده در Z06 با توان بیش از 700 اسب بخار استفاده شود. حواستان باشد که این پیشرانه، با نمونه V8 موسوم به LT5 که به احتمال قوی برای نسل آینده کوروت آماده می‌شود، کاملاً متفاوت است.

شورولت کوروت ZR1 جدید طعمه عکاسان شد

باید اشاره کنم این نسخه همچنان موتور جلو بوده و ارتباطی به پروتوتایپ‌های موتور وسطی که چندی پیش شکار شدند، ندارد. هنوز زمان زیادی تا تولد نسل بعدی کوروت و ورود نمونه متحول‌شده به بازار مصرف پیش رو است و گویا شورولت در این اثنا قدم‌های نسبتاً کوتاه‌مدتی نیز خواهد برداشت. ZR1 جدید احتمالاً ژانویه 2017 در نمایشگاه دیترویت رونمایی شده و به‌عنوان آخرین کوروت موتور جلو تاریخ (تاکنون) روی خط تولید می‌رود.

شورولت کوروت ZR1 جدید طعمه عکاسان شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج