۴۰۹۸۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نعمت‌الله با دو فیلم در جشنواره فجر

این امکان وجود دارد که حمید نعمت الله امسال با دو فیلم «رگ خواب» و «شعله ور» به جشنواره سی و پنجم بیاید.

وب‌سایت آی سینما: در حالی که همچنان فیلم «رگ خواب» حمید نعمت الله اکران نشده، این کارگردان فیلمبرداری «شعله ور» را با بازی امین حیایی آغاز کرده است. با توجه به زمان ساخت «شعله ور»، احتمال دارد که این فیلم به سی و پنجمین جشنواره فجر برسد و حمید نعمت الله امسال با دو فیلم «رگ خواب» و «شعله ور» در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.
نعمت‌الله با دو فیلم در جشنواره فجر

فیلم «شعله ور» جدیدترین ساخته حمید نعمت الله است که فیلمنامه آن را به همراه دوست و همکار قدیمی خود هادی مقدم دوست نوشته است. در این فیلم امین حیایی و پسرش دارا به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلمبرداری این فیلم هفته گذشته در سکوت خبری در شهر کرج آغاز شد و حیایی به عنوان اولین بازیگر جلوی دوربین نعمت الله رفت.

اما با توجه به این موضوع که اغلب فیلم‌هایی که در این موقع از سال کلید می‌خورند، احتمال حضور آنها در جشنواره فجر محتمل است، این امکان وجود دارد که حمید نعمت الله امسال با دو فیلم «رگ خواب» و «شعله ور» به جشنواره سی و پنجم بیاید.

سال گذشته فیلم «رگ خواب» با بازی لیلا حاتمی به دلیل این‌که زمان فیلمبرداری آن به طول انجامید نتوانست به جشنواره فیلم فجر برسد. این در حالی بود که سازندگان فیلم، با آغاز فیلمبرداری براز امیدواری کرده بودند که این فیلم را به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خواهند رساند.

آخرین باری که یک کارگردان با دو فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد به سال ۸۱ باز می‌گردد که کمال تبریزی با دو فیلم «فرش باد» و «گاهی به آسمان نگاه کن» در جشنواره بیست و یکم حاضر شد و«فرش باد» جایزه فیلم منتخب تماشاگران را به دست آورد. حضور ی کارگردان با دو فیلم در جشنواره فجر باز هم سابقه دارد و در دوره پانزدهم، ابراهیم حاتمی‌کیا با دو فیلم «برج مینو» و «بوی پیراهن یوسف» در جشنواره فجر شرکت کرد.

با توجه به دو پروژه در حال ساخت و ساخته شده حمید نعمت الله، باید دید که آیا او جا پای تبریزی و حاتمی‌کیا می‌گذارد یا به هر دلیل یکی از فیلم‌های او از جشنواره بیرون می‌ماند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج