۴۰۹۸۹۱
۱ نظر
۵۰۴۲
۱ نظر
۵۰۴۲
پ

شهرام حقیقت دوست: من و داود میرباقری خانواده ایم

شهرام حقیقت‌دوست بازیگر یکی از پرکارترین بازیگران جشنواره سی و پنجم فیلم فجر خواهد بود.

هنرآنلاین: شهرام حقیقت‌دوست بازیگر یکی از پرکارترین بازیگران جشنواره سی و پنجم فیلم فجر خواهد بود.
شهرام حقیقت دوست: من و داود میرباقری خانواده ایم

شهرام حقیقت دوست بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به ما گفت: دو فیلم سینمایی "زرد" به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و "لابی" ساخته محمد پرویزی را آماده اکران دارم و این روزها نیز مشغول بازی در فیلم سینمایی "زیر سقف دودی" به کارگردانی خانم پوران درخشنده هستم که هر سه فیلم برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شوند.

بازیگر فیلم سینمایی "مخمصه" درباره فیلم پوران درخشنده نیز افزود: "زیر سقف دودی" نیز مانند سایر کارهای قبلی خانم درخشنده اجتماعی است و معضلات خانوادگی را با نگاه تیزبین خودش بررسی می‌‎کند.

وی درباره حضور در سریال "ماه تی تی" بیان کرد: در حال حاضر مشغول تمرین صحنه‌های جنگ با مربیان سریال هستیم و فیلمبرداری کار نیز از دو هفته آینده شروع می‌شود. "ماه تی تی " یک کار ویژه است که در دو بعد زمانی تاریخی و حال می‌گذرد.

بازیگر"مختارنامه" درباره کار با داود میرباقری اظهار کرد: کار کردن با داود میرباقری برای من یک نقطه درخشان است. بسیار او را دوست دارم و سال‌هاست که در کنار او، از سریال "مختارنامه"، "شاهگوش" و حالا هم "ماه تی تی"، در حال آموختن هستم. من و داود میرباقری درست مثل یک خانواده هستیم. سال‌هاست با هم کار می‌کنیم. از زمان "مختارنامه" همدیگر را می‌شناسیم و هر چقدر از او بگویم بازهم کم است. به دلیل شناختی که از هم داریم، تعامل خوبی صورت می‌گیرد و کار لذت‌بخش است. احساس می‌کنم در کنار خانواده مشغول به کار هستم.
شهرام حقیقت دوست: من و داود میرباقری خانواده ایم
شهرام حقیقت دوست و هستی مهدوی در نمایی از فیلم لابی

وی درباره کار در پروژه‌های مختلف گفت: تا جایی که توان داشته باشم و فرصت اجازه دهد، انرژی دارم و کار می‌کنم.

حقیقت‌دوست در ادامه با اشاره به اینکه امسال با دو فیلم اولی به جشنواره فیلم فجر می‌آید، گفت: کار کردن با کارگردان‌های فیلم اولی بسیار خوب است، چرا که بسیار پرانگیزه و پرانرژی هستند. سال‌هاست در کنار آدم‌های دیگر در کسوت برنامه‌ریز یا دستیار کارگردان کار کرده‌اند و چیز یاد گرفته‌اند و مهم‌تر از همه برای کار اولشان بسیار انرژی دارند. این پتانسیل بسیار خوبی برای سینمای ما است و امیدوارم که این موفقیت‌ها همین‌طور ادامه داشته باشد.

این بازیگر درباره روند موفقیت کارگردان‌های فیلم اولی عنوان کرد: کسانی که کار خود را بلد هستند، شاید در کار اول خیلی انرژی بگذارند و خیلی خوب دیده شوند، اما اگر برای کارهای بعدی نیز شرایط را فراهم کنند، قطعاً در این کارها نیز موفق خواهند بود و می‌توانند همچنان این موفقیت‌ها را تکرار کنند.

حقیقت‌دوست در ادامه درباره حضور در صحنه تئاتر نیز گفت: تئاتر را هرگز رها نمی‌کنم. تئاتر همیشه در زندگی من نقش دارد. قرار است تا پایان سال "سعدی" نمایشی دیگر از آثار حسین کیانی را به روی صحنه ببریم ولی تاریخ و زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است و تنها مشغول تمرین هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ليلي

      يني عشقه ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج