۴۰۹۹۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: حمایت از تیم ملی، اعتقاد من است

سرمربی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد مسعود سلطانی فر بهترین گزینه برای وزارت ورزش و جوانان است.

ورزش سه: فراز کمالوند درباره تساوی تیمش مقابل صبای قم، تشکر افشین پیروانی از خودش، معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

نیمه اول باید ۳ گل می زدیم

در بازی با صبای قم ما کاملا سرتر از حریف بودیم. در نیمه اول این مسابقه می توانستیم ۳ بر صفر پیروز شویم. صبا تیم قابل احترامی است اما واقعا مقابل تیم ما بازی بسته و تدافعی را به نمایش گذاشت. از زمانی هم که بازیکنانش اخراج شدند، کار ما را سخت تر شد. آنها به لاک دفاعی رفتند و البته ما نیز از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم. به طور کلی حاکم مطلق توپ و میدان بودیم.

ما نیز ۱۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم!

شاید چون صبا ۹ نفره شد، خیلی ها تصور می کنند باید بازی را می بردیم اما توجه داشته باشید که صبا فقط ۱۲ دقیقه ۹ نفره بازی کرد. ضمن اینکه ما نیز ۱۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم. بابک حاتمی که مصدوم شد و به بیرون رفت، ۱۰ دقیقه طول کشید تا به زمین بازی برگردد. به طور کلی کسب یک امتیاز بیرون از خانه نتیجه بدی نیست اما من از عملکرد تیمم راضی هستم.

فشار ما باعث ۹ نفره شدن صبا شد

تیم گسترش فولاد دو هفته پیش قعرجدول رده بندی قرار داشت اما الان دهم هستیم. روند رو به رشدی را در پیش گرفتیم و شرایط خوب است. این را هم باید در نظر بگیریم که در بازی با صبا چه دلایلی باعث شده تیم حریف ۹ نفره شود و دو اخراجی بدهد؟ فشاری که ما به صبا وارد کردیم، خطاهای آنها زیاد شد و دو اخراجی دادند. ضمن اینکه در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. ما سال قبل در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال از دقیقه۴۰ محمد نصرتی اخراج شد و ۱۰ نفره بازی کردیم اما بازی دو بر صفر برده را دو بر یک کردیم. اینها زیبایی های فوتبال است.

پیروانی دوست خوبم است

شنیدم افشین پیروانی از من تشکر کرده است. افشین دوست خوب من است و حرف هایی که درباره حمایت از تیم ملی زدم، اعتقاد قلبی ام است. هدف فوتبال ما این است که تیم ملی موفق باشد. این وظیفه برعهده همه ما است که از تیم ملی حمایت کنیم. انشاءالله تیم ملی بتواند در سایر دیدارهایش هم موفق باشد و مردم خوشحال شوند.

سلطانی فر بهترین گزینه است

مسعود سلطانی فر بهترین گزینه برای وزارت ورزش و جوانان است. با توجه به اینکه او سال ها قائم مقام سازمان تربیت بدنی بوده و ورزش و خصوصا فوتبال را خوب می شناسد، بهترین گزینه است. امیدوارم با درایت و کاردانی نمایندگان مجلس سلطانی فر رای اعتماد بگیرد و به سود ورزش کشور شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج