جاباما
۴۱۰۰۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جزئیات تردد زائران اربعین از مرزهای زمینی

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، جزئیات تقسیم بندی زائران استان های کشور برای عبور از سه مرز زمینی را اعلام کرد و گفت: مرز عبور هر زائر هنگام دریافت روادید مشخص می شود. جزئیات تردد زائران اربعین استان های مختلف کشور از مرزهای زمینی

خبرگزاری ایرنا: حمیدرضا گودرزی سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی روز یکشنبه افزود: براساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین حسینی زائران استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان و لرستان باید از «مرز مهران» تردد کنند.

وی ادامه داد: همچنین زائران استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، یزد، اصفهان، چهارمحال بختیاری، هرمزگان و خوزستان باید از «مرز چزابه» تردد کنند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی یادآور شد: «مرز شلمچه» نیز برای زائران استان های فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر، خوزستان، خراسان رضوی و اتباع خارجی انتخاب شده است.

گودرزی با تاکید بر اینکه خروج زائران فاقد روادید از مرز به هیچ عنوان امکان پذیر نیست، گفت: 16 نقطه برای صدور روادید ویژه زائران اربعین حسینی پیش بینی شده است.

زائران اربعین برای اخذ روادید به نقاط تعیین شده مراجعه کنند

سخنگوی ستاد اربعین با بیان اینکه دفاتر صدور روادید ویژه هر استان نیز مشخص شده است، گفت: سفارت عراق در تهران برای زائران استان های تهران و سمنان روادید صادر می کند.

گودرزی افزود: همچنین کنسولگری عراق در اهواز برای زائران استان خوزستان، کنسولگری عراق در مشهد برای زائران استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، کنسولگری عراق در کرمانشاه برای زائران استان های کرمانشاه، همدان، لرستان و کردستان روادید صادر می کنند و زائران هر استان باید به محل های تعیین شده مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دفتر کرج روادید زائران استان های البرز و غرب استان تهران، دفتر ورامین روادید زائران جنوب و شرق استان تهران، دفتر رشت روادید زائران استان های گیلان، قزوین و زنجان، دفتر ساری روادید زائران استان های مازندران و گلستان، دفتر تبریز روادید زائران استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل و دفتر قم روادید زائران استان های قم و مرکزی را صادر می کنند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی یادآور شد: در دفتر اصفهان روادید زائران استان های اصفهان، چهارمحال بختیاری و یزد؛ دفتر شیراز روادید زائران استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و یزد؛ دفتر کرمان روادید زائران استان های کرمان و سیستان و بلوچستان؛ دفتر آبادان و سوسنگرد روادید زائران استان خوزستان و متفرقه و همچنین دفتر ایلام روادید زائران استان ایلام و متفرقه را صادر می شود.

الزامی بودن بیمه زائران/سقف تعهدات 15 میلیون تومان است

گودرزی همچنین با تاکید بر الزامی بودن بیمه زائران اربعین حسینی یادآور شد: برای بیمه زائران، بیمه گذار دانا انتخاب شده است که مبلغ 24 هزار و 800 تومان از هر نفر دریافت می شود.
وی سقف تعهدات در نظرگرفته شده برای این بیمه را ۱۵ میلیون تومان برای هر نفر عنوان کرد و از تمامی زائران خواست حتی الامکان به صورت انفرادی عازم سفر عتبات نشوند و تلاش کنند به صورت گروهی و کاروانی این سفر را انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج