۴۱۰۲۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: هیچ بازی ساده ای وجود ندارد

سرمربی فرانسوی رئال مادرید از عملکرد تیمش راضی است.

طرفداری: رئال مادرید در یک بازی نزدیک توانست اتلتیک بیلبائو را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. زین الدین زیدان سرمربی این تیم، به گزارش آ اس پس از بازی با خبرنگاران به گفتگو پرداخت:

از عملکرمان راضی و خوشحالم. از کسب سه امتیاز و کل بازی راضی ام. در مقابل یک تیم قدرتمند، خوب کار کردیم. آنها در مقاطعی به ما فشار آوردند و همانطور که در فوتبال این طبیعی است، ما کمی فشار تحمل کردیم. با صبر و تحمل، پیروز شدیم. بدون تلاش و زحمت هیچ چیزی به دست نمی آید. ما رئال مادرید هستیم و همه از ما انتظار دارند در هر بازی 4 یا 5 گل بزنیم اما چنین اتفاقی همیشه نمی افتد.

وی در مورد چیزهایی که در این بازی راضی نبوده، گفت:

باید پیشرفت کنیم زیرا فوتبال تنها به جزییات بستگی دارد. بازیکنان تمام توانشان را برای تیم می گذارند و ما خوب کار می کنیم. از این چیزها راضی ام. همه چیز این بازی را دوست داشتم. مهم ترین مساله این است که تمام توانتان را در زمین بگذارید. من در زمین دیدم که بازیکنانم توانشان را گذاشته اند. اگر فشار تحمل کردیم به این دلیل بود که تیم حریف قدرتمند بود.

وی در مورد تعویض ایسکو گفت:

این تعویض تاکتیکی بود. از بازی ایسکو راضی بودم اما یک تغییر تاکتیکی دادم. قصد داشتیم بیل را به سمت چپ خط میانی منتقل کنیم تا با چهار هافبک در مرکز میدان ثبات بیشتری داشته باشیم. از اینکه صدرنشین شده ایم خوشحالم. من از همه بازیکنان راضی ام و بازیکنان نیز از شرایط راضی هستند.

وی در مورد موراتا گفت:

صبر همیشه نتیجه می دهد. ممکن است نیاز باشد دقایقی صبر کنید. چیزی که لازم است این است که باید با هم هماهنگ باشیم و با هم کار کنیم و این کمی به زمان نیاز دارد. به عملکرد تک تک بازیکنان اهمیت چندانی نمی دهم. امروز موراتا گل زد، روز دیگر، کس دیگری گل می زند. مهم این است که با هم متحد باشیم و تلاش کنیم. قطعا از گل موراتا خوشحالم. در فوتبال امروز پیروزی چندان ساده نیست اما ما این کار را انجام دادیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا وازکز و موراتا را از بازی بعد به عنوان یار ثابت به میدان می فرستد یا خیر، گفت:

از بازی هر دوی آنها کاملا راضی ام. باید ببینیم شرایط در بازی های بعدی چگونه است.

زیدان در مورد گلی که دریافت کردند، گفت:

نگران آن نیستم. ما گل خوردیم اما حریف قدرتمند بود و روی ما فشار آورده بود. باید وضعیت را بررسی کنیم و پیشرفت کنیم اما از این گل نگران نیستم.

وی در مورد صدرنشینی رئال مادرید گفت:

هر تیمی باید با دقت کامل عمل کند. باید خوب کار کند زیرا هیچ بازی ساده ای وجود ندارد و باید تا آخرین لحظه بازی بجنگد. پیام من برای بازیکنان این است. هیچ گاه نباید تسلیم شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج