۴۱۰۳۰۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آرمات: رفتار برخی ملی‌پوشان جای تاسف دارد

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: رفتار برخی ملی‌پوشان در هفته اول لیگ برتر جای تاسف دارد.

خبرگزاری فارس: مسعود آرمات در مورد پیروزی تیمش در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برابر شهرداری اراک اظهار داشت: شناختی از تیم حریف نداشتیم. ضمن اینکه به هر حال هفته اول بود و بازی‌های این هفته برای تمام تیم‌ها شرایط خاصی داشت. تیم حریف به تازگی از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده و بازیکنان با انگیزه‌ای دارد.

وی ادامه داد: شهرداری اراک چند بازیکن باتجربه در ترکیب خود دارد ضمن اینکه جوانان این تیم انگیزه بسیار بالایی دارند. اراکی‌ها از ۲ بازیکن خارجی بهره می‌برند که یکی از آنها بلغاری و دیگری تونسی است. به هر حال ما بهتر بازی کردیم و توانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: پس از بازی کادر فنی حریف به ما گفت که بازیکنان خارجی این تیم امروز آماده نبودند اما با این حال مجموعه بازیکنان شهرداری اراک با توپ‌گیری و سرویس خوب خود توانستند ما را تحت فشار قرار دهند. ما با ۵۰ درصد توان خود توانستیم در این مسابقه به پیروزی برسیم. پیروزی در بازی هفته نخست برای ما مهم بود چرا که می‌خواستیم لیگ را با پیروزی آغاز کنیم تا اعتماد به نفس بازیکنان بالا برود.

آرمات با اشاره به بازی هفته دوم تیمش برابر صالحین ورامین عنوان کرد: از شرایط ورامینی‌ها خبر ندارم، اما با توجه به نفراتی که آنها جذب کرده‌اند باید بگویم که تیم قدرتمندی هستند که کادر فنی مجربی هم دارند. ما تلاش می‌کنیم بازی خوب و جوانمردانه‌ای مقابل این تیم انجام دهیم و به پیروزی برسیم.

وی در مورد حواشی بازی اول تیمش گفت: تماشاگران میزبان در تمام شهرها تیم خود را تشویق می‌کنند و تیم میهمان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در بازی مقابل شهرداری اراک داور هم مانند بازیکنان اشتباهاتی داشت که البته شرایط برای هر دو تیم یکسان بود. هر چند اشتباهات داوری عمدی نبود، اما نفرات هر دو تیم اعتراضاتی نسبت به آن داشتند که خوشبختانه ختم به خیر شد.

سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد اینکه برخی بازیکنان ملی‌پوش از جمله سعید معروف در بازی هفته اول تیمش مقابل شهرداری ارومیه حاشیه‌هایی ایجاد کرد، اظهار داشت: حاشیه‌سازی را اصلاً نمی‌پسندم چه از طرف بازیکنان بزرگ باشد و چه از طرف بازیکنان کم‌تجربه. رفتار ملی‌پوشان برای نوجوانان الگو است؛ در بازی هفته اول شاگردان محمد وکیلی در تیم ملی نوجوانان به خانه والیبال آمده بودند تا این مسابقه را ببینند ضمن اینکه خیلی از مردم هم دست فرزندان خود را می‌گیرند و به سالن می‌آیند تا رقابت‌های لیگ را تماشا کنند.

آرمات با بیان اینکه انتظارم از بازیکنان بزرگ این است که طوری رفتار کنند تا سایرین از آنها یاد بگیرند، عنوان کرد: بازیکنان باتجربه و بزرگتر باید کاری کنند تا سایرین به خود اجازه ندهند تا در جریان مسابقه به کسی بی‌احترامی کنند. من معتقدم برد نباید به هر قیمتی به دست بیاید.

وی ادامه داد: حتی اگر بازیکن جوانی مقابل ملی‌پوشان و بازیکنان بزرگ حرکت بدی انجام داد آنها باید رفتاری کنند تا طرف مقابل شرمنده شود. رفتاری که در هفته اول از برخی ملی‌پوشان دیدم جای تاسف دارد و امیدوارم دیگر شاهد تکرار اینگونه موارد نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج