جاباما
۴۱۰۴۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گلکسی S۸ رایگان برای خریداران نوت ۷

براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ به اولین افرادی که گلکسی نوت ۷ خریده بودند، گوشی گلکسی S۸‌ را به صورت رایگان اهدا می‌کند. در حقیقت سامسونگ به رایگان گوشی افرادی که از این شرکت نوت ۷ خریده بودند که را به پرچم‌دار تازه وارد خودش ارتقا می‌دهد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ به اولین افرادی که گلکسی نوت ۷ خریده بودند، گوشی گلکسی S۸‌ را به صورت رایگان اهدا می‌کند. در حقیقت سامسونگ به رایگان گوشی افرادی که از این شرکت نوت ۷ خریده بودند که را به پرچم‌دار تازه وارد خودش ارتقا می‌دهد.
گلکسی S8 رایگان برای خریداران نوت 7

سامسونگ طرح جدیدی را برای جلب اعتماد کاربران ترتیب داده و می‌خواهد کاری کند که مردم همچنان گوشی‌های این شرکت را خریداری کنند. همچنین به نظر می‌رسد که این طرح برای افرادی که گلکسی S۷ و گلکسی S۷ اج خریداری کرده‌اند هم اجرا می‌شود و این افراد هم می‌توانند گوشی خودشان را به رایگان به مدل جدیدتر ارتقا دهند.

به نظر می‌رسد که تا مدتی دیگر از این طرح سامسونگ اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. احتمالا سامسونگ در حال بررسی شرایط به سر می‌برد و تا مدتی دیگر این طرح را معرفی خواهد کرد. البته باید تا زمان معرفی گلکسی S۸ صبر کنیم و ببینیم که این شرکت برای جذب کاربران به خرید محصول جدید چه راه‌کاری را پیشنهاد می‌کند.

در شایعات گفته شده که گلکسی S۸ از دوربین دوتایی بهره می‌برد و صفحه نمایشی با کیفیت ۴K خواهد داشت. همچنین این محصول با تکنولوژی‌های واقعیت مجازی سازگار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج