۴۱۰۵۰۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

امیرسلیمانی: برای خرید بلیط سینما می روم!

سپند امیرسلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های خود به ما گفت: این روزها مشغول بازی در سریال" همسایه‌ها" هستم که برای شبکه دو سیما تولید می‌شود.

هنرآنلاین: سپند امیرسلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های خود به ما گفت: این روزها مشغول بازی در سریال" همسایه‌ها" هستم که برای شبکه دو سیما تولید می‌شود. فیلم سینمایی "ثبت با سند برابر است" به کارگردانی بهمن گودرزی را هم آماده اکران دارم که از زمان آن اطلاعی ندارم.
امیرسلیمانی: برای خرید بلیط سینما می روم!

وی درباره نقش خود در سریال" همسایه‌ها" عنوان کرد: به دلیل تغییر و تحولاتی که در کارگردانی سریال "همسایه‌ها" رخ داد و به دلیل عارضه‌ای که برای آرش معیریان پیش آمد و مهران غفوریان هدایت کار را بر عهده گرفته است، نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد و ادامه راه به چه شکل خواهد بود. ممکن است با تغییر و تحولات پیش‌آمده قصه و روند آن تغییر کند. بنابراین فعلاً درباره این کار نمی‌توانم توضیحی بدهم.

بازیگر سریال "نرگس" درباره دلایل کم‌کاری خود در تلویزیون و سینما بیان کرد: کم‌کاری من نیز مانند سایر دوستانم است و این کم‌کاری در واقع عمومی است، چرا که تعداد کارها نسبت به سال‌های گذشته بسیار کم شده و پیشنهاد‌هایی هم که می‌شود، خیلی چنگی به دل نمی‌زنند. دوست ندارم به هر قیمتی در تلویزیون حضور داشته باشم. به همین جهت به تئاتر روی آوردم چرا که فضای تئاتر را بیشتر دوست دارم.

وی ادامه داد: در حوزه سینما نیز اصولاً پیشنهاد سینمایی همیشه برای من کم بوده است یا تقریباً پیشنهادی نبوده است. من در این حد در سینما رفت‌وآمد دارم که وارد سینما شوم و بلیت بخرم و به تماشای فیلمی بنشینم. اصولاً تلاش کردم فاصله‌ام را حفظ کنم و به همین دلیل هم فاصله خیلی زیاد است و نظری درباره مافیای تشکیل شده ندارم و این دسته‌بندی‌ها را متوجه نمی‌شوم. معتقدم روزی هر کسی دست خداوند است و به این مسائل خیلی توجهی نمی‌کنم.

امیرسلیمانی در ادامه درباره حضور جوانان در عرصه‌های سینمایی و تأثیر آن‌ها گفت: به نظرم فضای کار با حضور جوانان خیلی نسبت به قبل بهتر شده است، ولی احساس می‌کنم این موج جدید باید در همه رشته‌ها وجود داشته باشد، چون صلح‌طلب هستم منفی‌بافی نمی‌کنم و فکر می‌کنم توانایی جوانان بیش از بقیه است. سینمای ما به نیروی تازه‌نفس نیاز دارد و امیدوارم که این اتفاقات روز به روز بهتر و پررنگ‌تر شود.

بازیگر "کلاه پهلوی" با اشاره به اینکه زمان در ماندگاری افراد بسیار تأثیرگذار است، درباره حضور چهره‌های جدید بازیگری اظهار کرد: از نظر من حضور چهره‌های جدید بد نیست و مشکلی با آدم‌های جدیدی که جلوی دوربین می‌آیند ندارم، ولی گذر زمان است که فرد را ماندگار می‌کند و نشان می‌دهد که چه کسی می‌تواند بماند و چه کسی نمی‌تواند.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که تغییر مدیریت تا چه میزان می‌تواند در بهتر شدن فضای تلویزیون تأثیرگذار باشد گفت: مشکل تلویزیون به شدت بودجه است و خیلی نمی‌توان کاری برای آن انجام داد. من فکر می‌کنم تا زمانی که مشکل بودجه وجود داشته باشد با تغییر مدیریت هم اتفاق خاصی نمی‌افتد. امیدوارم همه دست‌به‌دست هم دهند تا مشکل برطرف شود و تلویزیون بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج