۴۱۰۵۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سامسونگ هنوز دلیل انفجار نوت ۷ را نمی‌داند!

اگر به خاطر داشته باشید حدود دو هفته پیش سامسونگ اعلام کرد در حال بررسی دلیل اصلی آتش‌سوزی‌های گلکسی نوت ۷ بوده و در هفته‌های آینده کاربران را در جریان قرار خواهد داد. حالا به گزارش وال استریت ژورنال ظاهراً این شرکت کره‌ای هنوز دلیل دقیق انفجار گلکسی نوت ۷ را کشف نکرده است!

وب سایت فارنت - علی ارغوان: اگر به خاطر داشته باشید حدود دو هفته پیش سامسونگ اعلام کرد در حال بررسی دلیل اصلی آتش‌سوزی‌های گلکسی نوت ۷ بوده و در هفته‌های آینده کاربران را در جریان قرار خواهد داد. حالا به گزارش وال استریت ژورنال ظاهراً این شرکت کره‌ای هنوز دلیل دقیق انفجار گلکسی نوت ۷ را کشف نکرده است!
سامسونگ هنوز دلیل انفجار نوت 7 را نمی‌داند!

سامسونگ در ابتدا باتری‌های شرکت Samsung SDI را عامل این حوادث اعلام کرد و قول داد نسخه‌های جدید گلکسی نوت ۷ با باتری‌های جدید چنین مشکلی ندارند. اما چیز زیادی نگذشته بود که آتش‌سوزی‌های سری دوم نوت ۷ نیز آغاز شد و سامسونگ را مجبور به توقف تولید آن کرد. یکی از سخنگوهای سامسونگ در این زمینه گفته بود: «ما متوجهیم که بار اول به درستی مشکل را شناسایی نکردیم و به همین دلیل به یافتن ریشه مشکل متعهد هستیم. اولویت اول ما ایمنی مشتریانمان و جمع‌آوری ۱۰۰ درصدی گلکسی نوت ۷ از بازار است.»

وال استریت همچنین گزارش می‌دهد سامسونگ تیم توسعه گلکسی اس ۸ را نیز مأمور یافتن این مشکل کرده است و به این ترتیب تا وقتی که مشکل اصلی شناسایی نشود شاید خبری از گلکسی اس ۸ نباشد. همان‌طور که می‌دانید اگر سامسونگ نتواند دلیل اصلی مشکلات گلکسی نوت ۷ را پیدا کند شاید کسی تمایلی به خرید گلکسی اس ۸ هم نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج