جاباما
۴۱۰۵۵۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سرهنگ علیفر: به من حسادت دارند!

آدم هایی که در رسانه های مجازی هستند به من حسادت دارند، آنها دوست ندارند که علیفر چهره روز باشد؛ انسان هرچه مهمتر باشد دشمن زیاد پیدا می‌کند؛ من فکر می کنم چون آدم متفاوتی هستم با من خصومت دارند و همین افرادی که خصومت می کنند در طی مقاله های خودشان می پذیرند که «علیفر» سبک خاص خودش را دارد و از هیچ کَس تقلید نمی کند.

خبرگزاری فارس: آدم هایی که در رسانه های مجازی هستند به من حسادت دارند، آنها دوست ندارند که علیفر چهره روز باشد؛ انسان هرچه مهمتر باشد دشمن زیاد پیدا می‌کند؛ من فکر می کنم چون آدم متفاوتی هستم با من خصومت دارند و همین افرادی که خصومت می کنند در طی مقاله های خودشان می پذیرند که «علیفر» سبک خاص خودش را دارد و از هیچ کَس تقلید نمی کند.
بیست و چهارمین قسمت برنامه اکسیر که به موضوع «توهین در فضای مجازی» می‌پرداخت میزبان «سرهنگ علیفر» شد.
سرهنگ علیفر: به من حسادت دارند!

بنا بر این گزارش، در ابتدای برنامه، گزارشگر معروف تلویزیون در رشته فوتبال، با بیان اینکه کمتر اهل مصاحبه و گفت‌وگو است، گفت: در حدود ۱۵ ماه گذشته دوستان خبرنگار به من محبت دارند و مرتب تماس می‌گیرند و تقاضای مصاحبه دارند که البته با هماهنگی مدیرانم در شبکه ورزش گفت‌وگو کردم.

وی افزود: همزمان با تاسیس شبکه سه کارم را شروع کردم و بیش از ۲۱ سال است که در فضای ورزشی کار می‌کنم یعنی از کار ژورنالیستی گرفته تا مربی‌گری در عرصه فوتبال را تجربه کردم و تعریف از خود نباشد کارم را بلدم و طی این سالها مردم فقط به تخصص من و چگونگی انجام وظایفم توجه داشتند.

این گزارشگر فوتبال تصریح کرد: اشتباه یک مجری در پخش زنده در تمام دنیا امری طبیعی است و من هم فقط یک اشتباه کردم آن هم روی شیطنت یک شیاد اینترنتی که متاسفانه با توجه به اینکه این آقا هم خلاف قانون عمل کرده و هم خلاف اخلاق، دستگیر نشد.

علیرضا علیفر ادامه داد: کنترلی بر روی فضای مجازی نیست اما سالهای سال است که مطبوعات تحت کنترل شدید هستند باید هم باشند، چیزی که در تمام دنیا هم هست، باید مطابق با اصول، سیاست مملکت، مذهب و دین رسمی کشورمان حرکت کنند و حق ندارند خلاف این قواعد رفتار کنند؛ در رادیو و تلویزیون که اصلا کسی اگر یک کلمه حرف نامربوط بزند که انقدر انعکاس دارد که کسی جرات نمی‌کند چنین کاری را انجام دهد، در نهایت این می‌شود فضای حقیقی ما که همه چیز مرتب و منظم است اما چرا فضای مجازی را کسی کنترل نمی‌کند؟

وی با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول کنترل فضای مجازی است تاکید کرد: سایت‌های زیاد و مختلفی که در فضای مجازی وجود دارند فقط با سلیقه آن مدیر سایت می‌گذرد، یعنی مدیر سایت ذهنیت خودش را به جوان این کشور تزریق می کند، خانم های جوان ایرانی خیلی تاثیر پذیر و عاطفی هستند، و به همین دلیل زود از آنچه در سایتها گفته می شود تاثیر می گیرند.

این گزارشگر جنجالی فوتبال در ادامه با اشاره به اینکه از طعنه «عادل فردوسی پور» آزرده شده گفت: گله‌مند شدم از آن آقای گزارشگر و گفتم دست شما درد نکند، شما در حضور میلیون ها بیننده، هنگام گزارش فوتبال با من شوخی می کنید و خودمان که تلفنی با هم صحبت می کنیم می گویی ببخشید.

سرهنگ علیفر که در برنامه «اکسیر» با اجرای فرزاد حسنی سخن می‌گفت در پاسخ به اینکه چرا عده ای از کاربران برای بیان اعتراضشان در فضای مجازی به شما فحش می دهند گفت: آدم هایی که در رسانه های مجازی هستند به من حسادت دارند، آنها دوست ندارند که علیفر چهره روز باشد؛ انسان هرچه مهمتر باشد دشمن زیاد پیدا می‌کند؛ من فکر می کنم چون آدم متفاوتی هستم با من خصومت دارند و همین افرادی که خصومت می کنند در طی مقاله های خودشان می پذیرند که «علیفر» سبک خاص خودش را دارد و از هیچ کَس تقلید نمی کند.

وی افزود: فوتبال در تلویزیون نیاز به گزارشگر ندارد، گزارشگر مربوط به رادیواست، تلویزیون در حال حاظر با بیش از ۱۰ دوربین مسابقه را پخش می‌کند، و آن کسی که تماشگر تلویزیونی است از ۱۰ زاویه گل را تماشا می‌کند، لذا اصلا نیازی نیست برایش توضیح بدهیم. گزارشگر فوتبال باید مفسر و تحلیلگر باشد، من چون مربیA فوتبال دارم و ژورنالیست بودم و تخصص دارم در این کار، اهالی فن هم من را قبول دارند و این باعث شده آن تعدادی از دشمنان من در رسانه‌ها، من را مورد طمع قرار بدهند.

این گزارشگر قدیمی در پایان خاطرنشان کرد: من از جوانی و نوجوانی عادت دارم که چیزی را به دل نگیرم به خصوص اگر سن مخاطب پایین باشد، زود می‌بخشم، من از هیچ کسی دلگیر نیستم اما من از جوانی تابع این تز ترحم بودم، یعنی هر کسی با من مهربان بوده با او مهربان‌تر بودم و اگر کسی با من بی‌ادب بوده من با او بی‌ادب‌تر بودم و هرگز به کسی اجازه نمی‌دهم که در رسانه و یا در جلوی روی من توهین کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا استاد............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج