۴۱۰۶۵۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

انتشار تصاویری واقعی از می نوت ۲ شیائومی

دیروز کاربری در شبکه ی اجتماعی Weibo تصاویری را به اشتراک گذاشته و مدعی شده است که این تصویر متعلق به پرچمدار معرفی نشده ی شیائومی هستند.

مجله سخت افزار: این موضوع که می نوت ۲، پرچمدار بعدی کمپانی چینی شیائومی است تائید شده و بر اساس اعلان رسمی کمپانی، این دستگاه فردا رسما رونمایی خواهد شد. در حالی که معمولا تا زمان رونمایی تصاویر واقعی از پرچمداران مورد انتظار فاش میشود، تا پیش از این تنها شاهد تصاویر رندر شده از می نوت ۲ شیائومی بودیم. اما دیروز کاربری در شبکه ی اجتماعی Weibo تصاویری را به اشتراک گذاشته و مدعی شده است که این تصویر متعلق به پرچمدار معرفی نشده ی شیائومی هستند. این تصاویر شامل قسمت جلویی و پشت دستگاه میشوند که برخی از مشخصه ها را آشکار میسازند.
انتشار تصاویری واقعی از می نوت 2 شیائومی

یکی از اولین نکته هایی که در تصویر نمای جلوی می نوت ۲ دیده میشود، لوگوی Mi در بالای سمت راست صفحه نمایش است. شیائومی اخیرا یک نظر سنجی عمومی در مورد اینکه کاربران با وجود این لوگو بر روی گوشی های این کمپانی موافق هستند یا خیر برگذار کرد و اکثریت کاربران نظر به این دادند که وجود لوگوی Mi بر روی گوشی های کمپانی نکته ی بسیار خوبی است.
به نظر میرسد این سازنده ی چینی به نظر اکثریت احترام گذاشته است و لوگوی Mi بر قسمت جلویی و پنل پشتی پرچمدار جدید شیائومی نیز نقش خواهد بست. پیش از این شیائومی معمولا لوگوی Mi را فقط در قسمت پشت دستگاه حک میکرد و از آنجا که کاربران از کیس های محافظ بر روی گوشی های هوشمند خود استفاده میکنند، دیگران به سختی متوجه تولید کننده ی آن دستگاه میشدند.
انتشار تصاویری واقعی از می نوت 2 شیائومی
اکنون که این لوگو بالای صفحه نیز دیده میشود، درک سازنده ی دستگاه برای دیگر افراد راحت تر خواهد شد. همچنین در قسمت جلویی تصویر، دکمه ی هوم دیده میشود که مطمئنا با سنسور اثر انگشت یکپارچه شده است. باید صبر کرد و دید که آیا می نوت 2 نیز مانند می 5 اس به سنسور اولتراسونیک کوالکام مجهز خواهد شد یا خیر.

دیگر نکته ی مهمی که در تصویر پشتی دستگاه دیده میشود، دوربین آن است که بر خلاف انتظاری که میرفت، می نوت 2 احتمالا فاقد دوربین دوگانه خواهد بود. در صورتی که تا پیش از این در تمامی تصاویر رندر شده از می نوت 2، این پرچمدار با دوربین دوگانه همراه شده بود.
انتشار تصاویری واقعی از می نوت 2 شیائومی
اما در هر صورت در این تصاویر خبری از این ویژگی نیست. فلاش LED در قسمت راست لنز دوربین تعبیه شده است. احتمالی که در اینجا وجود دارد این است که ممکن است نسخه ی استاندارد می نوت 2 از دوربین تکی برخوردار شود و نسخه ی احتمالی پرو به دوربین دوگانه مجهز شود. این ابهامات فردا تماما شفاف خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج