جاباما
۴۱۰۷۲۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تامین کننده تویوتاهای داعش

منابع میدانی اعلام کردند که در آینده‌ای نزدیک "مقاومت مردمی کردی و عربی برای مقابله با اشغالگری ترکیه در سوریه" اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: منابع میدانی اعلام کردند که در آینده‌ای نزدیک "مقاومت مردمی کردی و عربی برای مقابله با اشغالگری ترکیه در سوریه" اعلام می‌شود.

منابع میدانی در مصاحبه با شبکه المیادین اعلام کردند، اعلام قریب الوقوع تشکیل مقاومت مردمی عربی و کردی برای مقابله با اشغالگری ترکیه در سوریه درآینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد.

این منابع تصریح کردند، این جریان با اراده مردمی برای به شکست کشاندن اشغالگر ترکیه‌ای که طرح‌های خود را با پوشش مبارزه با تروریسم اجرا می‌کند، تلاش خواهد کرد.

از سوی دیگر، یک منبع نظامی سوری در مصاحبه با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که یگان‌های ارتش سوریه با همکاری با همپیمانان به صورت کامل تپه "بازو" در جنوب غرب دانشکده‌های نظامی در حلب را تحت کنترل خود درآوردند و تعدادی کشته و زخمی در میان تروریست‌ها برجای گذاشتند و تعدادی از تجهیزات آنها را منهدم کردند.

در همین حال،‌ در واکنش به اقدام عربستان و قطر در اعطای خودرو به تروریست‌ها در سوریه، روسیه با مجموعه‌ای از تویوتاهای وانت شاسی بلند که مجهز به مسلسل سنگین و موشک انداز هستند، از نظام سوریه حمایت می‌کند.

این تویوتاها عملا به سوریه ارسال شده است و در صورت لزوم، امکان تجهیز این ماشین‌ها به موشک‌های ضد تانک وجود دارد.

همزمان، علی الاحمد، مشاور وزیر اطلاع رسانی سوریه اعلام کرد، آنچه که در گزارش شرکت "تویوتا" درخصوص منابع مجهز داعشی‌ها به هزاران خودرو از این شرکت منتشر شده است، برای سوری‌ها مساله‌ای غافلگیر کننده نیست.

در این گزارش آمده است: لیست مشتریان شرکت تویوتا نشان می‌دهد که عربستان سعودی ۲۲۵۰۰ خودرو ۳۲۰۰۰ خودرو قطر و ۱۱۶۵۰ خودرو امارات خریداری کرده‌اند و ارتش اردن نیز ۴۵۰۰ خودرو را با گرفتن اعتبار از چند بانک سعودی وارد کرده است.

گفته می شود تعداد زیادی از این خودروهای خریداری شده توسط این چهار کشور عربی به داعش داده شده است.منابع اطلاعاتی گفته‌اند که درحال حاضر داعش حدود ۶ هزار دستگاه تویوتا دارد.

از سوی دیگر، تلویزیون سوریه گزارش داد که در حسکه یک انفجار تروریستی بازاری را در میان محله "النهضه" و محله "المشیرفه" در این شهر لرزاند و اخباری مبنی بر وقوع تلفات در پی این انفجار منتشر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر ترکیه داعش پرور

    • ستاره ناظر

      ممنون از اخبار به موقع و جامع خدا قوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج