۴۱۰۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مربیانی که در معرض «شوک» هستند!

خبر اخراج آلفردو کاسیمیرو زنگ خطر را برای مربیان دیگر لیگ به صدا درآورده است. ۵ هفته از دور برگشت لیگ گذشت و کم کم زمزمه های اخراج مربیانی که در این مدت بدون برد بودند، بلند می شود.

مربیانی که در معرض «شوک» هستند!

تماشا: خبر اخراج آلفردو کاسیمیرو زنگ خطر را برای مربیان دیگر لیگ به صدا درآورده است. 5 هفته از دور برگشت لیگ گذشت و کم کم زمزمه های اخراج مربیانی که در این مدت بدون برد بودند، بلند می شود.

تاکنون 9 تیم، سرمربیان خود را برکنار و عوض کرده اند و بعید است که این تعداد تا آخر فصل بدون تغییر باقی بمانند. باید منتظر ماند و دید که بعد از کاسیمیرو، اخراجی بعدی کیست. وضعیت عبدالله ویسی در پیکان، مجتبی تقوی در سایپا و اکبر میثاقیان در آلومینیوم هم چندان جالب نیست و ممکن است در همین روزها خبر اخراج آنها شنیده شود.

عبدالله ویسی

42 گل خورده در 21 بازی به هیچ وجه نمی تواند آمار خوبی باشد. شاید اگر هر کسی جز ویسی بود تا الان اخراج شده بود. به نظر می رسد مهمترین دلیل اینکه مدیران پیکان او را اخراج نکرده اند این باشد که هیچ کسی این تیمی که او بسته را نمی تواند جمع کند.

با گذشت بیست و دو هفته از لیگ هنوز هم خیلی ها بازیکنان این تیم را نمی شناسند. مدیران پیکان هنوز امیدوارند ویسی بتواند تیم را جمع کند. ویسی در نقل و انتقالات نیم فصل هم نتوانست تیمش را به خوبی ترمیم کند. روند نتیجه گیری و گل های خورده پیکان نه تنها تغییری نکرد بلکه بدتر هم شد. آنها در نیم فصل دوم تمامی بازی های خود را باخته اند و تنها دو گل زده اند. خود ویسی هم راه حلی برای خروج از بحران ندارد و بارها گفته که تابع نظر مدیران باشگاه است. خیلی وقت است شمارش معکوس برای او آغاز شده.


مجتبی تقوی

سایپا در نیم فصل دوم بردی نداشته است. البته ۵ بازی نیم فصل دوم آنها با تراکتور استقلال، فولاد، سپاهان و داماش بوده است. یعنی با چهار مدعی اصلی قهرمانی بازی کردند که قرعه بسیار بدی برای شروع نیم فصل به حساب می آید. البته روند نزولی آنها قبل از نیم فصل دوم شروع شده بود. آخرین برد آنها به هفته پانزدهم برمی گردد.

سایپا در دور برگشت در ۵ بازی ۳ امتیاز کسب کرده است. شکست این هفته مقابل سپاهان اولین شکست خانگی آنها بود. تا قبل از این هفته، سایپا بهترین میزبان لیگ بودولی با شکست مقابل سپاهان، این عنوان را به تراکتور دادند. آنها در پایان هفته بیست و دوم به نیمه پایینی جدول رسیده اند که بدترین نتیجه آنها در این فصل بوده است. سایپا در دور رفت، همین هفته ها در صدر جدول بود ولی روندی نزولی را شروع کرد و ادامه این روند ممکن است به برکناری تقوی منجر شود. سال گذشته مجید صالح هم همین شرایط را تجربه می کرد که برکنار شد و تقوی جای او را گرفت.


اکبر میثاقیان

با اینکه در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت و همیشه در منطقه سقوط بود. مدیران آلومینیوم در نیم فصل دوم هر بازیکنی که میثاقیان خواست را برایش خریدند.

در طول فصل هم نشان داده اند که از همه لحاظ از او حمایت می کنند. با این سرعتی که ذوب آهن امتیاز جمع می کند و از انتهای جدول فاصله می گیرد احتمال اینکه آلومینیوم را پشت سر بگذارد، زیاد است. زردپوشان آلومینیوم در 7 هفته اخیر تنها یک برد کسب کرده اند و با ادامه این روند در هفته های آینده جای خود را به ذوب آهن خواهند داد.

با این شرایط جایگاه میثاقیان بسیار متزلزل است و ممکن است مدیران آلومینیوم خیلی زود تصمیم به شوک روی نیمکت بگیرند و او را برکنار کنند. خرید میداودی و ایمون زاید نشان داده که مسئولان آلومینیوم حاضرند برای ماندن در لیگ هزینه های زیادی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج