۴۱۰۸۵۴
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

رسانه صهیونیستی:

دفاع برابر حملات رعدآسای ایران مشکل است

رسانه صهیونیستی نوشت: ارتش ایران به طور موفقیت آمیزی راهبرد منطقه دسترسی ممنوع را که ترکیبی از جنبه‌های مبتنی بر علم مکان شناسی می‌باشد، به هدف پیروزی بر عربستان سعودی و غرب بکار برده است.

خبرگزاری فارس: وبگاه صهیونیستی «عاروتص شوع» در تحلیلی در زمینه راهبردهای دفاعی ایران در منطقه و آسیب شناسی رقبا از طریق علم مکان شناسی نوشت: پل زمینی ایران و اتصال موقت دو قاره از ایران به دریای مدیترانه تنها برای ساخت یک مسیر صرف به دریا نیست،بلکه قطع راهبردی مبتنی بر علم مکان شناسی پایگاه‌های ناتو در ترکیه ‌نقطه پایانی حمله ایران است.

بر این اساس، ایران فضای عملیاتی ناتو را در دو قسمت قطع کرده و با استفاده از گستره سرزمین‌های کلیدی خود در شرق و غرب می‌تواند کمربند دفاع ضد موشکی ایجاد نماید که در نتیجه هرگونه بسیج نیروهای ناتو در ترکیه برای حفظ دشمنان ایران (عربستان) برابر حملات رعد آسای این کشور را مشکل می‌سازد.

این وبگاه صهیونیستی نوشت: با پوشش دفاع هوایی از ایران تا دریای مدیترانه، هرگونه عملیات نجات نیروهای ناتو مستقر در ترکیه به تاخیر افتاده و موجب واردشدن ضربات سنگین بر آن‌ها که به منظور متوقف کردن نیروهای قدرتمند ایران در عرصه خلیج فارس وارد عمل گشته‌اند،می‌شوند. امروز از جنوب به غرب شبه جزیره عربستان،ایران در حال فعالیت است و در یمن و با گروه حوثی‌ها به عنوان عاملان نیابتی درحال برپایی نقطه انسداد دریایی در تنگه باب‌المندب است.

این در حالی است که برد موشک‌های ضد کشتی ایران بسیار زیاد است و این کشور می‌تواند صدها آتشبار از موشک ضد کشتی خود را دور از خط ساحلی یمن مستقر ‌کند. شاید نیروهای آمریکا به زحمت بتوانند در این سد ایجاد شده رخنه نمایند اما همچنان که چنین نیرویی به صفوف ایران رخنه می‌نماید، مجبور است با مبارزه راه خود را برای حضور در تنگه هرمز باز نماید . بنابراین ایرانی‌ها در خلیج فارس قبل از این که نظامیان آمریکا از باب‌المندب به آنجا برسند با هیچ نیرویی مواجه نمی‌شوند و ایرانی‌ها تنها تنگه هرمز باقی خواهد ماند.

عاروتص شوع نوشت: در مجموع ارتش ایران به طور موفقیت آمیز راهبرد منطقه دسترسی ممنوع یا «Anaconda-style A۲/AD» را که ترکیبی از جنبه‌های مبتنی بر علم مکان شناسی برگرفته از بازی ژاپنی «GO» که در آن راهبردهای پیچیده‌ای وجود دارد را همراه با توازن شطرنجی که درکل به هدف پیروزی بر عربستان سعودی و غرب است، بکار برده است.

این وبگاه صهیونیستی با انتقاد از راهبردهای آمریکا در منطقه نوشت: این کشور تحت رهبری احمقانه اوباما به جای برنامه ریزی بر نحوه مغلوب کردن ایرانی‌ها، ارتش خود را سرگرم پروتکل‌های عملیات تغییر جنسیت نیروهای نظامی خود کرده است.

در انتهای این مطلب آمده است: هر کسی که رییس جمهور آمریکا شده و به کاخ سفید وارد می‌شود با موج سهمگین ایرانی همراه با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد دلاری مواجه می‌شود که به زودی عربستان را از صفحه روزگار محو می‌کند. آن موقع دیگر کار از کار گذشته و جهان متوجه تنها میراث دولت اوباما که ایجاد ایران اسلامی ابرقدرت مجهز به سلاح اتمی که بر ۶۰ درصد ذخایر نفتی جهان حکمفرمایی می‌کند، خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرخانی

      این خبرگزاری گزارش چند روز پیش یه خبرگزاری امریکا را مطلبی در مورد ایران قدرتمند میراث اوباما کپی کرده بود عزیزان این یک بازی جدید علیه ایران می باشد با این کار می خواهند رئیس جمهور اینده ایالات متحد را باد کرده وبه جان ایران بیندازند واقعا که خیلی احمقن فکر نکنم این حیله شون هم بگیره

    • بدون نام

      اینها هم جزیی از پروژه ایران هراسی است و زمینه ساز برای حضور اسراییل در عربستان و خلیج فارس.

    • فرزاد

      عیب نداره بهتر بزار بترسن
      در ثانی این چه ترجمه موذخرفی؟؟؟؟مترجمم لطفا کمی بیشتر روی ترجمه آنلاین گوگل وقت بزارن

    • بهمن

      این اقتدار و عزت ایرانی از رحمات خاصه خداوند به مردم ایران به خاطر برکات انقلاب اسلامی است انقلابی که فجر جدیدی در تاریخ بشریت گشوده و یکی از شاهکارهای بزرگ تاریخ بشر است که به دست مردان بزرگ با عشق، ایمان، و شجاعت بوجود آمده است، انقلابی که جلوه گاه کرامت مردم ایران و بلندای مقام جمهوری اسلامی ایران است و در برازندگی اش همین بس که پایبند به اصول خود است، صلح را مقدم بر جنگ می داند، چون با این همه بیداد علیه آن هنوز سلاح اش در غلاف است، انقلاب اسلامی عهده دار منزلتی در جهان شده که یکه و بی همتاست، انقلابی که مبنا و مقصد دارد، افق و حرکت دارد، تنها انقلاب منطقی جهان که از اسلامِ ناب نشات گرفت و توانست ثمره اصلی خود را که اسلام انقلابی ست را به یک ضرورت طبیعی و تاریخی، و بر اساس سنت های الهی، به عنوان نمادِ حق در دوران معاصر جلوه گر کند، انقلابی که روزنه های نجات بخش دین مبین اسلام را باز کرده، و سرنوشت کمال انسان را در امتداد راه آن قرار داده ، انقلابی که به مردم ایران آموخت از نداشته های خود شروع کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج