جاباما
۴۱۱۰۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اپل iOS ۱۰.۱ را منتشر کرد

شاید بیشتر کاربران آیفون با دریافت و نصب نسخه جدید سیستم عامل، تغییر چندانی احساس نکنند اما افرادی که در ماه اخیر دست به خرید آیفون ۷ پلاس زده اند، می توانند با استفاده از آپدیت iOS ۱۰.۱، ویژگی جذابی را به دوربین دوگانه آیفون خود اضافه کنند.

مجله دیجی کالا - امیر مستکین: کاربرانی که از آیفون ۵ یا مدل های جدیدتر این تلفن هوشمند استفاده می کنند اکنون قادر به دریافت iOS ۱۰.۱ برای ابزارهای خود هستند. با این حال، شاید بیشتر کاربران آیفون با دریافت و نصب نسخه جدید سیستم عامل، تغییر چندانی احساس نکنند اما افرادی که در ماه اخیر دست به خرید آیفون ۷ پلاس زده اند، می توانند با استفاده از این آپدیت نرم افزاری ویژگی جذابی را به دوربین دوگانه آیفون خود اضافه کنند.

اپل iOS 10.1 را منتشر کرد

iOS ۱۰.۱ در واقع نخستین به روز رسانی بزرگ نسخه دهم از این سیستم عامل به شمار می رود و با نصب آن می توانید شاهد کاهش چشمگیر باگ های قبلی باشید.

نسخه یاد شده از سیستم عامل iOS ویژگی ثبت تصاویر پرتره را به آیفون ۷ پلاس می آورد و کاربران این تلفن هوشمند پس از یک ماه قادر به استفاده از ویژگی مورد اشاره شده اند. البته همانگونه که در تصویر فوق می بینید، باید خاطر نشان کرد که این قابلیت هنوز هم در مرحله بتا قرار دارد و باید دید کیفیت تصاویری پرتره به چه شکل خواهد بود.

این ویژگی صرفاً روی سوژه اصلی تصویر فوکوس می کند و حالتی بلور مانند (بوکه) را به سایر بخش های تصویر می بخشد. در چنین شرایطی، برای بیننده این حس به وجود می آید که تصویر در یک دوربین عکاسی پیشرفته ثبت شده است.

اپل iOS 10.1 را منتشر کرد

از سوی دیگر اپل با iOS ۱۰.۱، ناهماهنگی های ایجاد شده میان آیفون ۷ و ۷ پلاس و ساعت های هوشمند مجهز به Android Wear را حل کرده است و حالا کاربران اینگونه ساعت ها دوباره می توانند گجت های خود را با آیفون ۷ و ۷ پلاس هماهنگ کنند.
اپل iOS 10.1 را منتشر کرد

iOS ۱۰ به نقل از اپل، بزرگترین آپدیت نرم افزاری این سیستم عامل بوده است که برای کاربران ویژگی های جدیدی مانند لاک اسکرین باز-طراحی شده، اپلیکیشن های مجهز به «سیری» و یک اپ پیام رسان کاملاً جدید را به ارمغان می آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج