۴۱۱۱۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حل موانع خرید ساختمان هنرمندان پیشکسوت

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ۳ آبان ماه با حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تنی چند از معاونان و مدیران کل این وزارتخانه پیرامون مسائل مربوط به موسسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ۳ آبان ماه با حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تنی چند از معاونان و مدیران کل این وزارتخانه پیرامون مسائل مربوط به موسسه دیدار و گفت‌وگو کرد.
حل موانع خرید ساختمان هنرمندان پیشکسوت

به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت،«سیدعباس عظیمی» طی جلسه‌ای با «حسین نوش آبادی» معاون حقوقی، امور مجلس و امور استانها و «محمد مهدی احمدی» مدیرکل امور استانها در زمینه مباحث حقوقی و موانع مرتبط با خرید ساختمان جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت و همچنین ضرورت همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور در خصوص تکریم هنرمندان پیشکسوت و استفاده از توان و تجربه اساتید و انتقال آن به نسل جوان به گفت‌وگو پرداخت و با طرح این موضوع که با حمایت‌های جدی «دکتر نوبخت» معاون رئیس جمهور و تیم مدیریتی ایشان مسئله‌ی اصلی خرید ساختمان که همان بودجه است، حل و فصل شده، خواستار حمایت نوش‌آبادی برای رفع هر گونه موانع احتمالی در بخش حقوقی وزارتخانه شد.

در این جلسه دکتر نوش‌آبادی با اعلام حمایت مجدد خود از این موسسه گفت: همچون گذشته تلاش خواهیم کرد که نگرانی موجود برای خرید ساختمان از بین برود و از تمام ظرفیت‌های قانونی این معاونت برای حمایت از هنرمندان پیشکسوت کشور که سرمایه‌های فرهنگی کشور هستند، استفاده خواهیم کرد.

دکتر احمدی مدیرکل امور استان‌های وزارت ارشاد نیز از ضرورت همکاری‌های مشترک ادارات کل استانها با موسسه هنرمندان پیشکسوت سخن به میان آورد و گفت: لازم است مدیران کل استان‌ها شناخت لازم از وطایف و حدود اختیارات این موسسه را بدست آورند و با این شناخت،همکاری‌های مشترک با موسسه را به ویژه در حوزه‌ی آموزش هنر و استفاده از تجارب ارزنده‌ی هنرمندان پیشکسوت آغاز کنند.

او در قسمتی از سخنان خود پیشنهاد برگزاری جلسه‌ای مشترک با دبیران منطقه‌ای کشور را مطرح کرد و قول داد به زودی این جلسه با دست اندر کاران و مدیران موسسه در تهران برگزار شود.

عظیمی در ادامه طی جلسه‌ای دیگر با «لادن حیدری» مدیرکل دفتر حقوقی وزارت ارشاد به بررسی موانع و مشکلات حقوقی خرید ساختمان جدید موسسه و تاخیر بوجود آمده که باعث نگرانی پیشکسوتان شده، پرداخت.

طی این نشست، حیدری به تشریح مسایل و حواشی که ممکن است، موانعی ایجاد کند پرداخت و گفت:از آنجا که در جریان مسائل و مشکلات راه اندازی این موسسه بوده‌ام و می‌دانم که هنرمندان پیشکسوت نگران هر گونه موانع برای موسسه‌ی خودشان خواهند بود،به طور حتم تلاش خواهم کرد تا هر چه سریعتر با همفکری با سایر مدیران ذیربط و حمایت‌های معاونین محترم بحث خرید ساختمان موسسه حل و فصل شود.

در هر دو جلسه از سوی مدیرعامل موسسه پیشنهاد شد که برای تسریع در پیگیری و رفع موانع موجود، جلسه‌ای مشترک با حضور کاراندیش و نوش آبادی معاونین وزیر و با حضور مدیران کل و کارشناسان هر دو معاونت برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج