۴۱۱۱۵۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سامسونگ Galaxy J۲ Prime را معرفی کرد

سامسونگ ساعاتی پیش گوشی Galaxy J۲ Prime خود را که در برخی بازارها با نام +Galaxy Grand Prime عرضه خواهد شد معرفی کرد. این گوشی نسخه ارزان‌تر Galaxy J۲ ۲۰۱۶ و Galaxy J۲ Pro است که تابستان معرفی شده بودند.

وب سایت فارنت - علی ارغوان: سامسونگ ساعاتی پیش گوشی Galaxy J۲ Prime خود را که در برخی بازارها با نام +Galaxy Grand Prime عرضه خواهد شد معرفی کرد. این گوشی نسخه ارزان‌تر Galaxy J۲ ۲۰۱۶ و Galaxy J۲ Pro است که تابستان معرفی شده بودند.
سامسونگ Galaxy J2 Prime را معرفی کرد

این گوشی با شماره مدل SM-G۵۳۲ عرضه شده و البته شباهت زیادی هم به گلکسی گرند پرایم سامسونگ از سال ۲۰۱۴ دارد. گلکسی J۲ Prime از صفحه‌نمایشی ۵ اینچی IPS با وضوح ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بهره برده و در دل آن یک تراشه مدیاتک MT۶۷۳۷T قرار دارد.
این تراشه دارای ۴ هسته Cortex-A۵۳ و پردازنده گرافیکی Mali-T۷۲۰MP۲ است. دوربین‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی به همراه فلش LED نیز بخش تصویربرداری این گوشی را تشکیل داده و سامسونگ قصد دارد آن را ا ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه کند. هرچند که ممکن است بعدها نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی آن نیز با ۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

سامسونگ Galaxy J2 Prime را معرفی کرد

گلکسی گرند پرایم پلاس یا همان گلکسی جی ۲ پرایم از اندروید ۶.۰.۱ مارشملو بهره برده و قیمت آن نیز در روسیه حدود ۱۲۰ دلار اعلام شده است. البته از آن‌جا که قیمت گوشی‌ها در روسیه کمی بالاتر از قیمت جهانیست می‌توان انتظار عرضه آن با قیمت مناسب‌تر را نیز داشت. این گوشی از همین حالا در رنگ‌های مشکی، طلایی و صورتی عرضه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج