۴۱۱۲۴۲
۴ نظر
۵۰۳۹
۴ نظر
۵۰۳۹
پ

تخت هوشمند که از کودک مراقبت می‌کند

همان طور که هر کسی که تازه پدرومادر شده می داند یک نوزاد دقیقا مثل یک کودک نمی خوابد. نیمه شب ها بیدار شدن از خواب و آرام کردن کودک و دوباره خواباندن او می تواند یک کار سخت و خسته کننده باشد.

برترین ها: همان طور که هر کسی که تازه پدرومادر شده می داند یک نوزاد دقیقا مثل یک کودک نمی خوابد. نیمه شب ها بیدار شدن از خواب و آرام کردن کودک و دوباره خواباندن او می تواند یک کار سخت و خسته کننده باشد. باتوجه به بی خوابی های اجتناب ناپذیری که والدین شب ها به آن دچار می شوند، شرکت تکنولوژی هوشمند «Happiest Baby» با همکاری طراح «بهار» یک راه حل هوشمندانه برای این مشکل پیدا کرده و جای خواب هوشمند اسنو را تولید کرده است.

این شرکت با هدف کمک به والدین در موفق شدن در مهم ترین شغلشان یعنی بالابردن سطح سلامت و شادی کودکانشان ایجاد شده است. آن ها علاوه بر آموزش های رایگانی که در وبسایت و کتاب های خود دارند، به تازگی اسنو «SNOO» را معرفی کرده اند، یک تختخواب کودک به شکل هنری و ساخته شده از چوب و سیم که مثل ربات کودک را به آرامی تکان می دهد تا بخوابد.
اما فرق اسنو با گهواره های استاندارد چیست؟ اسنو یک تخت هوشمند دارای سنسور و میکروفن است تا وقتی نوزاد (حداکثر شش ماهه) بیدار می شود، متوجه شود. هنگامی که گهواره متوجه تکان ها و بیداری کودک می شود شروع به نوسان می کند و به آرامی تکان می خورد و جنبش های ملایمی که نوزاد در رحم مادر تجربه کرده است را تقلید می کند و احساس آرامش برای نوزادان ایجاد می کند. با استفاده از اپلیکیشن همراه این محصول، والدین می توانند حرکت را کنترل کنند (حرکت آهسته برای خواب و حرکت سریعتر برای ناراحتی و بی قراری کودک) و حتی با تنظیمات دقیق از قبل آن را کنترل کنند.
علاوه بر حرکات ماشینی و جادویی، اسنو مجهز به امکانات رویایی است که والدین را مطمئن می کند که کودک راحت خوابیده است. در آینده ای نزدیک الگوی خواب نوزاد، شامل تعداد چرت هایی که می زند، مدت زمانی که می خوابد و دقعاتی که شب ها بیدار می شود از طریق اپلیکیشن مشخص می شود. درحال حاضر اسنو ۱۱۶۰ دلار قیمت دارد.
تخت هوشمند که از کودک مراقبت می‌کند
تخت هوشمند که از کودک مراقبت می‌کند
تخت هوشمند که از کودک مراقبت می‌کند
تخت هوشمند که از کودک مراقبت می‌کند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا تو زمان ما روی پاهایشان می گذاشتند

    • صدرا

      فقط بچه رو لوس بار بیارین با این اختراعات گندتون مگه ما چطوری بزرگ شدیم

    • صدرا

      فقط بچه رو لوس بار بیارین با این اختراعات گندتون مگه ما چطوری بزرگ شدیم

    • نسترن بانو

      هه همون ب قول آقا صدرا بچه رو لوس بار بیارین خوبه حالا اما خب بچه لوس میشه دیگه تازه این چیزا به درد پدر و مادر های پر مشغله میخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج