جاباما
۴۱۱۲۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نجات بیمار از مرگ با یک اپلیکیشن

اکثر ما اپلیکیشن هایی برای بازی، پخش زنده برنامه های تلویزیونی و پوشش خبری را روی اسمارت فون های خود نصب کرده ایم. اما یکی از اپلیکیشن های استفان دیمونت ۶۰ ساله توانسته جانش را نجات دهد و این چیزی فراتر از اهداف اصلی فعالیت یک اپلیکیشن است.

وب سایت تک شات: اکثر ما اپلیکیشن هایی برای بازی، پخش زنده برنامه های تلویزیونی و پوشش خبری را روی اسمارت فون های خود نصب کرده ایم. اما یکی از اپلیکیشن های استفان دیمونت ۶۰ ساله توانسته جانش را نجات دهد و این چیزی فراتر از اهداف اصلی فعالیت یک اپلیکیشن است.
نجات بیمار از مرگ با یک اپلیکیشن

استفان هفته گذشته در مقابل یک ایستگاه اتوبوس در دانشگاه پزشکی واشنگتن به زمین افتاد و نیروی کمکی بلافاصله به دادش رسید. یکی از دانشجویان رشته پزشکی مشغول به ماساژ قفسه سینه استفان شد و پرستاری که شیفتش در بیمارستان به اتمام رسیده بود به موقعیت پیوست و علایم حیاتی او را تثبیت کرد تا آمبولانس از راه برسد.

این پرستار روی گوشی خود یک پیام هشدار از سوی اپلیکیشنی به نام PulsePoint دریافت کرده بود. افرادی که آموزش CPR (احیای قلبی) دیده اند و اپلیکیشن PulsePoint را روی گوشی خود نصب کرده اند در مواقعی که فردی دچار ایست قلبی شده باشد، یک پیام هشدار دریافت می کنند. همچنین این اپلیکیشن نشان می دهد که موقعیت مکانی آمبولاس ارسال شده چگونه است و می تواند موقعیت نزدیک ترین دستگاه شوک اتوماتیک را به آنها نشان دهد.

توسعه دهنده این اپلیکیشن در صورتی که PulsePoint در محل زندگی شما فعال نیست پیشنهاد می دهد که با مسئولین سازمان آتش نشانی، تیم اورژانس و یا حتی شورای شهر صحبت کنید و برایشان توضیح دهید که این اپلیکیشن چگونه قادر است جان انسان ها را نجات دهد.
هم اکنون استفان دیمونت به لطف همین اپلیکیشن زنده مانده چرا که کمک مورد نیاز را به موقع دریافت کرده است. در مجموع می توان گفت در موقعیتی مثل ایست قلبی، ثانیه ها نیز اهمیت دارند. در چنین موقعیت هایی که یک فرد CPR دهنده مورد نیاز است و مرکز اصلی موقعیت فرد مسدوم را به کاربران PulsePoint اطلاع می دهد و موقعیت نزدیک ترین دستگاه شوک اتوماتیک را نیز برایشان به نمایش می گذارد.

همچنین این اپلیکیشن به کابران اجازه می دهد ترافیک رادیویی اضطراری را مشاهده و مانیتور کنند و تصاویر رویدادهای مهم را ببینند. PulsePoint هم اکنون رایگان است و ۲۰۰۰ شهر را در ۲۸ ایالت مختلف پوشش می دهد. اگر قصد دارید این اپلیکیشن را روی گوشی اندرویدی یا iOS خود نصب کنید، می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید. اگر با مراحل CPR آشنا هستید، نصب PulsePoint می تواند به نجات جان افراد بیشتری کمک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج