جاباما
۴۱۱۵۶۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

رکود در بازار لوازم خانگی ۲ ساله شد

رئیس اتحادیه لوازم خانگی صوتی و تصویری کرج با بیان اینکه بازار لوازم خانگی دچار رکود ۲ ساله شده است، گفت: قدرت خرید مردم نسبت به ۶ سال گذشته کمتر شده است.

خبرگزاری تسنیم: اسدالله غلامرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به اینکه بازار لوازم خانگی دچار رکود شده است، اظهار داشت: برخی از کسبه به سبب گذران زندگی، سود معقول کالاها را به جهت فروش به مشتریان پایین می‌آورند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی صوتی و تصویری کرج افزود: در یک سال و نیم گذشته به سبب رکود بازار، ۱۰ درصد از واحدهای صنف لوازم خانگی دچار ریزش شده‌اند.

وی با بیان اینکه برای افزایش قیمت کالاهای داخلی با سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، هماهنگ می‌شود، افزود: باید برای تولیدکننده مجوز در این راستا صادر شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی اتاق اصناف کرج با اشاره به اینکه در حال حاضر افزایش قیمتی در لوازم خانگی وجود نداشته است، گفت: بازار لوازم خانگی نزدیک به ۲ سال است که دچار رکود شده است.

غلامرضایی با بیان اینکه هزینه‌های واحدهای صنفی از قبیل مالیات بالا است، ادامه داد: قدرت خرید مردم نسبت به ۶ سال گذشته کمتر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قابل توجه مسئولان کشور.

    • بدون نام

      تا سود معقول رو چجوری تعریف کنیم استاد
      اون موقع که سودهای چندین برابر داشتن کسی به فکر نبود. وقتی قمیت جنسای خاک انبار خوردشونو با نرخ روز دلار می فروختن این بزرگوار کجا بود؟ تگران چیزی نباشین، اون موقع که کانتینر کانتینر قاچاق میاوردن و چندین و چند برابر می فروختن برای سالهای سال پول جمع کردن که عین خیالشون هم نباشه
      همین الان هم قیمتهاشون تکون نخورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج