۴۱۱۷۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیتر جکسن «موتورهای مرگبار» را می‌سازد

پیتر جکسن و تیم سازنده مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» که از مدت‌ها پیش درگیر پیش‌تولید نسخه سینمایی رمان «موتورهای مرگبار» (Mortal Engines) بودند، به زودی ساخت این فیلم فانتزی، علمی-تخیلی را با همکاری استودیوی «یونیورسال» آغاز می‌کنند.

وب‌سایت آی ‌سینما: پیتر جکسن و تیم سازنده مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» که از مدت‌ها پیش درگیر پیش‌تولید نسخه سینمایی رمان «موتورهای مرگبار» (Mortal Engines) بودند، به زودی ساخت این فیلم فانتزی، علمی-تخیلی را با همکاری استودیوی «یونیورسال» آغاز می‌کنند.
پیتر جکسن «موتورهای مرگبار» را می‌سازد

جکسن، فرن والش و فیلیپا بوینز نگارش فیلمنامه این پروژه را با اقتباس از رمان فیلیپ ریو نویسنده و تصویرگر بریتانیایی برعهده دارند. کریستین ریورز ناظر و طراح جلوه‌های ویژه «ارباب حلقه‌ها» در مقام کارگردان پروژه اولین فیلم بلند خود را جلوی دوربین خواهد برد.

«موتورهای مرگبار» نخستین رمان از مجموعه چهارگانه فیلیپ ریو است که خط داستانی آن در جهانی پسا آخرالزمانی و در آینده‌ای نزدیک به هزاران سال بعد دنبال می‌شود. در جهانی که ریوز به تصویر می‌کشد، شهرهای دنیا سوار بر چرخ‌هایی عظیم بر روی کره زمین سرگردانند و برای به چنگ آوردن آخرین منابع رو به پایان زمین با یکدیگر سر جنگ دارند. در همین جهان رو به نابودی است که شخصیتی به نام «تام نتسورثی» در برخوردی غیرمنتظره با زنی جوان و مرموز دیدار می‌کند که مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد.

این فیلم نخستین تجربه کارگردانی ریورز است که طی ۲۵ سال فعالیت حرفه‌ای، همکاری نزدیکی با جکسن داشته است. ریورز کارش را به عنوان هنرمند استوری‌برد آغاز کرد و بعدها به عنوان ناظر جلوه‌های ویژه در پروژه‌های پرهزینه از جمله «ارباب حلقه‌ها» فعالیت کرد تا درنهایت در سه‌گانه «هابیت» وارد مسیر کارگردانی شد. او همچنین جایزه اسکار بهترین جلوه‌های ویژه را برای فیلم «کینگ کونگ» (۲۰۰۵) از آن خود کرد.

جکسن در گفت‌وگو با خبرنگار «ورایتی» درباره چند و چون این پروژه توضیح داد: «کریستین یکی از نزدیک‌ترین همکاران من است. تلفیق عواطف و احساسات و جلوه‌های ویژه مبهوت‌کننده در «موتورهای مرگبار» بهترین گزینه برای ورود او به دنیای کارگردانی فیلم بلند است.»

کارگردان سه‌گانه ماندگار «ارباب حلقه‌ها» همچنین یادآور شد: «محصول کاری که کریستین قصد دارد با قصه مسحورکننده فیلیپ ریو انجام بدهد، فیلمی اصیل و تماشایی خواهد بود. کاش می‌توانستم همین فردا فیلم را تماشا کنم!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج