۴۱۱۷۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دولت تایلند از گوگل شاکی شد

دولت تایلند نسبت به محتواهای منتشر شده در گوگل با محوریت توهین به پادشاه تایلند معترض شد. بخش بزرگی از این اعتراض ها از سوی سلطنت طلبان افراطی ابراز شده است.

وب سایت فرصت امروز: دولت تایلند نسبت به محتواهای منتشر شده در گوگل با محوریت توهین به پادشاه تایلند معترض شد. بخش بزرگی از این اعتراض ها از سوی سلطنت طلبان افراطی ابراز شده است.
دولت تایلند از گوگل شاکی شد

از زمان مرگ پادشاه تایلند در تاریخ ۱۳اکتبر تاکنون، پیامدهای این ماجرا بسیاری از ارکان این کشور را تحت تاثیر قرار داده است. بر همین اساس معاون نخست وزیر تایلند با احضار نماینده گوگل در بانکوک، مراتب اعتراض خود را نسبت به این اتفاق بیان کرد.

در پاسخ به این اتفاق، مقامات گوگل نیز با انتشار بیانیه ای رسمی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. در بخشی از این بیانیه آمده است: درخواست بررسی محتواهای گوگل مانند سایر درخواست های مطرح شده توسط دولت های مختلف مورد بررسی مقامات ارشد گوگل قرار می گیرد و در صورت روا بودن اعتراض های مطرح شده، تغییرات لازم اجرایی خواهد شد.

با این وجود نمی توان مطمئن بود که گوگل با بخش دوم درخواست دولت تایلند موافقت کند. دولت تایلند از گوگل درخواست کرده بود به ردیابی افرادی که محتواهای توهین آمیز را منتشر می کنند پرداخته و شناسه های این افراد را در اختیار دولت این کشور بگذارد.

حکومت تایلند از روز سه شنبه اعلام کرده با کلیه اشخاصی که نسبت به پادشاه فقید این کشور توهین و فحاشی کنند، برخورد قانونی خواهد کرد. اگرچه قانون منع توهین به سلطنت تایلند پیشینه ای طولانی دارد و سال هاست تصویب شده، اما به نظر می رسد این روزها این قانون از سطح عادی فراتر رفته و وارد فاز مجازی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج