جاباما
۴۱۱۸۱۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

الشعبی: امیدواریم سردار سلیمانی به موصل بیاید

سخنگوی رسمی نیروهای داوطلب مردمی عراق با اشاره به کمک‌های ایران در نبرد با تروریسم در عراق ابراز امیدواری کرد که سردار قاسم سلیمانی در آزادسازی موصل مشارکت کند.

خبرگزاری تسنیم: «احمد الاسدی» سخنگوی رسمی نیروهای داوطلب مردمی عراق «الحشد الشعبی» تاکید کرد که نیروهای داوطلب مردمی در عملیات آزادسازی موصل مشارکت خواهند کرد.

الاسدی در مصاحبه با پایگاه خبری «الغد پرس»، ابراز امیدواری کرد که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در کنار نیروهای الحشد الشعبی در نبرد آزادسازی موصل از اشغال گروه تروریستی داعش حضور داشته باشد.

سخنگوی نیروهای الحشد الشعبی همچنین تصریح کرد که ۶ هزار نفر از نیروهای سرایا السلام که از لحاظ نظامی به مقتدی صدر مرتبط هستند از هیئت الحشد الشعبی حقوق دریافت می‌کنند.

احمد الاسدی در ادامه با اشاره به کمک‌های ایران به عراق در مبارزه با تروریسم گفت: ایران بعد از سال ۲۰۱۴ که نیروهای داوطلب مردمی تشکیل شد در تامین تسلیحات کمک کرده است و نوری مالکی نخست وزیر سابق عراق مؤسس الحشد الشعبی است.

وی در ادامه گفت کسانی که می‌خواهند حشد الشعبی را تضعیف کنند یا تصور می‌کنند که اگر بگویند حشد الشعبی بازوی ایران است آن را تضعیف خواهند کرد متوهم هستند؛ زیرا تمامی گروه‌های حشد الشعبی زیر مجموعه هیئت حشد الشعبی هستند و تحت فرماندهی فرمانده کل نیروهای مسلح قرار دارند. تسلیح حشد الشعبی با هماهنگی دولت صورت می‌گیرد.

وی افزود در واقع ایران از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تا سردار سلیمانی و تمامی مستشارانی که با درخواست رسمی عراق برای آزادسازی شهرهای این کشور می‌آیند نقش بزرگی ایفا می‌کنند. در روز های و هفته های اول تشکیل حشد الشعبی ایران نقش بسیار مهمی در تسلیح، آموزش و مشاوره داشت. بدون اینکه بر سر قیمت و شیوه پرداخت با دولت چانه زنی کند، برای حشد الشعبی سلاح تهیه می‌کرد.

الاسدی در مورد حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در نبرد آزادسازی موصل گفت: امیدوارم که ایشان در این نبرد باشند؛ زیرا سردار سلیمانی در هر منطقه ای حاضر شود، آن منطقه به سرعت آزاد خواهد شد و به داعش خسارت‌های زیادی وارد می‌کند و در این روز ها به این اندیشه نظامی نیاز داریم. حضور قاسم سلیمانی به معنی حمایت گسترده ایران است. قاسم سلیمانی تنها مشاور حشد الشعبی نیست؛ بلکه مشاور ارتش، پلیس فدرالی، دستگاه مبارزه با تروریسم و تمامی دستگاه هایی است که با داعش مبارزه می‌کنند. حضور قاسم سلیمانی در نبرد می تواند تمامی موانع پیروزی را برطرف کند.

وی در مورد برخی از منتقدان حضور سردار سلیمانی در نبرد آزادسازی موصل گفت: باید بین کسانی که منافع ملی را در نظر می گیرند و کسانی که قصد دارند در روند آزادسازی موصل خلل ایجاد کنند تفاوت قائل شویم؛ از جمله کسانی که می‌خواهند این توهم را ایجاد کند که آزاسازی موصل جنبه طائفه ای دارد؛ ولی حقیقت چیز دیگری است و ما اهالی موصل را اسیر داعش تلقی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نری سردار! میکشنت!! نری ها...این یه تله است! تو مال مایی.....

    • مهدي

      سلام انشاا هزارسال زنده باشي اي افتخارايران ممنون خدا نكهدارت باشد

    • بی نام

      شیعه های عراق و همینطور سوریه ها عاشق سردار هستن.اینقدر محبوب هست که کلی شعر و ترانه در وصف سردار خواندن پس مطمئن باش در عراق و سوریه هیچ گزندی سردار رو تهدید نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج