۴۱۱۸۳۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تصاویر مک‌بوک پرو پیش از معرفی رسمی افشا شد

طرفداران اپل بی صبرانه منتظر مراسم پنجشنبه شب اپل در کوپرتینو هستند. در حالی که حدود یک روز به آغاز مراسم باقی مانده، تصاویری از مک‌بوک پرو جدید اپل افشا شده که نشان می‌دهد شایعات در مورد وجود مجیک تولبار صحت داشته است.

وب سایت جی اس ام - امین بهره‌مند: طرفداران اپل بی صبرانه منتظر مراسم پنجشنبه شب اپل در کوپرتینو هستند. در حالی که حدود یک روز به آغاز مراسم باقی مانده، تصاویری از مک‌بوک پرو جدید اپل افشا شده که نشان می‌دهد شایعات در مورد وجود مجیک تولبار صحت داشته است.
تصاویر مک‌بوک پرو پیش از معرفی رسمی افشا شد

یک روز پیش از کنفرانس اپل برای معرفی مک‌بوک‌هایش، تصاویری از مک‌بوک پرو با سیستم‌عامل macOS Sierra ۱۰.۱۲.۱ لو رفت.

همان‌طور که پیش از این شایعه شده بود، مک‌بوک پرو جدید به نوار لمسی OLED با پشتیبانی از تاچ آیدی مجهز شده است. این نوار لمسی که با نام نوار ابزار جادویی (Magic Toolbar) شناخته می‌شود، در تصاویر لورفته برای کار با سیستم پرداخت اپل، Apple Pay، استفاده شده است.

در تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، پنجره اپل پی باز شده است و از کاربر می‌خواهد که با اثر انگشت خود پرداخت را تایید کند. به نظر می‌رسد سنسور تاچ آیدی در قسمت سمت راست نوار ابزار تعبیه شده است، جایی که معمولا کلید پاور قرار می‌گیرد.
تصاویر مک‌بوک پرو پیش از معرفی رسمی افشا شد

علاوه بر این در تصاویر می‌توان به لولاهای بازطراحی‌شده و بلندگوهای دو طرف صفحه کلید مدل ۱۳ اینچی اشاره کرد. همچنین کلیدهای صفحه کلید اندکی تخت‌تر به نظر می‌آیند تا به مکانیسم صفحه کلید پروانه‌ای اپل نزدیک‌تر باشند.

درگاه‌های ارتباطی در تصاویر افشاشده مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که اپل از درگاه‌های USB-C و Thunderbolt ۳ در مک‌بوک‌های جدیدش استفاده کند.

انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی هیجان طرفداران محصولات اپل را بالا برده است. آیا شما نیز چشم به راه معرفی رسمی مک‌بوک‌های جدید اپل هستید؟ پس باید تا پنجشنبه شب منتظر بمانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج