۴۱۱۸۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تارتار: با تمام قوا مقابل سپاهان بازی می‌کنیم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم معتقد است به تیم ایرانجوان توجه بیشتری نسبت به تیم او می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تارتار درباره پیروزی ۲ بر یک تیم پارس جنوبی جم مقابل ایرانجوان بوشهر گفت: در دیدار مقابل مس کرمان بازنده نبودیم اما کاری کردند که ببازیم. به نظر من توپ اصلاً از خط دروازه عبور نکرده بود و داور به اشتباه گل اعلام کرد. پس از دو شکست، نیاز زیادی به سه امتیاز دیدار مقابل ایرانجوان داشتیم. می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری هم بزنیم. تیم ما در این دیدار هم از ناحیه داوری ضربه خورد و پنالتی ایرانجوان به هیچ وجه درست نبود. اگر این پنالتی وارد دروازه می‌شد، دو امتیاز را به راحتی از دست می‌دادیم.

وی در خصوص اظهارات کادرفنی ایرانجوان مبنی بر اینکه مدیران استان بیشتر به پارس جنوبی توجه می‌کنند، عنوان کرد: من هم قبول دارم که مدیران استانی بین این دو تیم تبعیض قائل می‌شوند اما فکر می‌کنم بیشتر توجه‌ها معطوف تیم مقابل بوده است. برای یک زمین تمرین باید هزینه زیادی کنیم، این در حالی است که ایرانجوان بدون پول در آن زمین تمرین می‌کنند و این تیم حتی پیش از دیدار مقابل ما شارژ مالی شد. مسئولان استان بدانند تیم پارس جنوبی هم برای استان بوشهر است اگر چه تیم ما هیچ نیازی به حمایت فرد دیگری ندارد و مدیریت پارس جنوبی هیچ کم و کاستی برای ما باقی نگذاشته است.

سرمربی پارس جنوبی درخصوص دیدار این تیم در جام حذفی مقابل سپاهان با بیان اینکه تیم ما با تمام قدرت در جام حذفی حاضر خواهد شد،‌ اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ما نیز در این مسابقات با همه قوا شرکت خواهیم کرد.

تارتار درباره مسابقه هفته آینده این تیم با فجرسپاسی که اخیراً غلامحسین پیروانی را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته است، گفت: همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های قعر جدولی سخت‌تر از بازی با سایر تیم‌هاست. آمدن پیروانی هم کار ما را دشوارتر کرد، اما ما هم محکوم به پیروزی در این دیدار هستیم و برای این مهم، همه تلاش خود را می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج