۴۱۱۸۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عملکرد فوق العاده جدیدترین نسخه مرورگر اپرا

اپرا نسخه جدیدی از مرورگر دسکتاپ (۴۱) خود را یک فرآیند راه اندازی هوشمند ارایه کرده است. این مرورگر می‌تواند تب‌هایی که کاربر اخیرا از آنها استفاده کرده است را اولویت بندی کند تا مدت زمان لازم برای باز شدن آنها به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند.

وب سایت تک شات: بسیاری از توسعه دهندگان مرورگرهای وب تمایلد ارند که عملکرد را تنها در شرایط ایده‌ال ارتفا دهند، یعنی زمانی که تنها یک تب وجود دارد و اپلیکیشن نیز باز است. اما در دنیای واقعی شرایط دیگری وجود دارد و بسیاری از کاربران عادت دارند که تب‌های زیادی را پس از آخرین باری که مرورگر خود را بسته‌اند، بازیابی کنند اما اگر فضای ذخیره سازی مورد استفاده سرعت پایینی داشته باشد، کار کردن در این حالت بسیار کند و آزاردهنده خواهد بود.
عملکرد فوق العاده جدیدترین نسخه مرورگر اپرا

اکنون اپرا به راهکار جدیدی رسیده است. این شرکت نسخه جدیدی از مرورگر دسکتاپ (۴۱) خود را یک فرآیند راه اندازی هوشمند ارایه کرده است. این مرورگر می‌تواند تب‌هایی که کاربر اخیرا از آنها استفاده کرده است را اولویت بندی کند تا مدت زمان لازم برای باز شدن آنها به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند.

در تست انجام شده توسط اپرا با استفاده از لنوو Yoga ۳۰۰ که به پردازنده Core i۳ و یک هارد هیبریدی مجهز است، این مرورگر توانست با ۱۰ تب بیشتر باز شده در آخرین استفاده، این تب‌ها را ۵۰ درصد با سرعت بیشتری لود کند. به گفته اپرا این بهبود تنها مخصوص کاربرانی است که در آن واحد چندین کار سنگین را انجام می‌دهند. زمانی باز بودن ۴۲ تب یا بیشتر، سرعت لود شدن آنها حدود ۸۶ درصد افزایش می‌یابد.

باز شدن نسخه قبلی اپرا بیش از ۶۴ ثانیه طول می‌کشید اما این نرم افزار بروزرسانی شده تنها در عرض ۹ ثانیه باز می‌شود. البته درک کردن این تفاوت سرعت تا حد زیادی به سیستم مورد استفاده بستگی دارد. اگر کاربر از سیستم بسیار قدرتمندی استفاده کند، بدون شک متوجه این تغییر چشمگیر نخواهد شد. به این ترتیب اگر سیستم شما چندان سریع نیست و عادت با باز کردن تعداد زیادی تب دارید، اپرا ۴۱ انتخاب کارآمدی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج