جاباما
۴۱۱۸۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نارضایتی اپل از چین؛ هند مقصد بعدی

در گزارش مالی جدید شرکت اپل گفته شده که فروش محصولات این شرکت در بازار کشور چین ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در گزارش مالی جدید شرکت اپل گفته شده که فروش محصولات این شرکت در بازار کشور چین ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است. در واقع درآمد اپل از بازار کشور چین از ۱۲٫۵ میلیارد دلار در سال گذشته به ۸٫۸ میلیارد دلار رسیده است. همچنین مشخص شده که فروش محصولات این کشور در سه ماهه‌ی گذشته در کشور چین ۳۳ درصد کاهش پیدا کرده است.
نارضایتی اپل از چین؛ هند مقصد بعدی

بازار کشور چین در زمان عرضه‌ی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس برای اپل بسیار خوب بود و موفقیت زیادی برای این شرکت به دست آورد. کاربران چینی به محصولات جدید اپل روی خوش نشان دادند. اپل انتظار داشت که فروش محصولاتش در کشور چین در همان اندازه‌ی آیفون ۶ باقی بماند؛ اما با عرضه‌ی محصولات جدید هم شاهد چنین اتفاقی نبود.

در حالی که اپل هنوز از بازار چین ناامید نشده، قصد دارد یک بازار جایگزین پیدا کند که به احتمال زیاد بازار کشور هند خواهد بود. کشور هند در حال حاضر دومین بازار بزرگ موبایل دنیا را در اختیار دارد و این در حالی است که درآمد روزانه هندی‌ها به شکل متوسط ۳٫۱۰ دلار است. همچنین مشخص شده که بیش از ۷۰ درصد گوشی‌هایی که در طول سال گذشته در این کشور به‌فروش رفته‌اند زیر ۱۵۰ دلار قیمت داشته‌اند.
همین موضوع باعث شده که گوشی آیفون ۵s شرکت اپل یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در هند باشد. حتی در گزارش مالی اپل به این موضوع اشاره شده که فروش گوشی‌های آیفون در سال ۲۰۱۶ با افزایش ۵۰ درصدی مواجه شده. هند از جمله کشورهایی است که تولید ناخالص داخلی آن افزایش پیدا کرده که این موضوع باعث افزایش طبقه‌ی متوسط این کشور هم تقویت شوند.

اپل امیدوار است که با این اتفاق بتواند درآمد بیشتری از کشور هند به‌دست بیاورد و حتی قصد دارد در این کشور فروشگاه تاسیس کند. البته در قوانین کشور هند به این موضوع اشاره شده که بیش از ۳۰ درصد محصولات هر فروشگاهی باید تولید این کشور باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج