جاباما
۴۱۱۸۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعتراض به سخنان مرتضوی درباره حوادث ۸۸

نماینده مجلس دهم در نطق میان دستور خود با اشاره به سعید مرتضوی گفت: آن آقایی که ۵ سال پیش می‌گفت افراد کشته شده در سال ۸۸ محکوم هستند اما الان می‌گوید که شهید هستند، چگونه می‌خواهد پاسخگوی اعتماد خدشه‌دار شده مردم باشد؟

خبرآنلاین: نماینده مجلس دهم در نطق میان دستور خود با اشاره به سعید مرتضوی گفت: آن آقایی که ۵ سال پیش می‌گفت افراد کشته شده در سال ۸۸ محکوم هستند اما الان می‌گوید که شهید هستند، چگونه می‌خواهد پاسخگوی اعتماد خدشه‌دار شده مردم باشد؟

مسعود رضايي نماينده مردم شيراز در مجلس دهم در نطق ميان دستور خود گفت: وظيفه همه اركان كشور حفظ سرمايه اجتماعي و اعتماد مردم است اما متاسفانه براساس آنچه در گذشته رخ داد،‌ بخشي از اين اعتماد از ميان رفت. مردم در دولت قبل شاهد گم شدن دكل نفتي و فسادهاي اقتصادي چند ميلياردي بودند. لازمه بازگشت اين اعتماد اجتماعي، شفاف سازي است.

وي افزود: برملا شدن بسياري از خلف وعده ها و قانون گريزي هاي وابستگان به دولت گذشته قطعا موجب كاهش اعتماد مردم شد.

اين نماينده مجلس دهم با اشاره به اظهارات سعيد مرتضوي و شهيد خواندن كشته شدگان اتفاقات ۸۸ ، اظهار كرد‌: آن آقايي كه ۵ سال پيش مي‌گفت افراد كشته شده در سال ۸۸ محكوم هستند اما الان مي‌گويد كه شهيد هستند، چگونه مي‌خواهد پاسخگوي اعتماد خدشه دار شده مردم باشد؟ در چنين شرايطي بايد شاهد برگزاري دادگاه علني و پاسخگويي مجرماني كه اعتماد عمومي را خدشه دار كردند، باشيم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج