۴۱۱۹۷۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ایمنی استخرهای زایمان در ابهام

انجمن زنان و زایمان آمریکا، استخرهای زایمان را برای مراحل ابتدایی درد زایمان مفید اعلام کرده اما توصیه کرده است که زنان نوزادانشان را در این نوع استخرها به دنیا نیاورند.

خبرگزاری ایسنا: انجمن زنان و زایمان آمریکا، استخرهای زایمان را برای مراحل ابتدایی درد زایمان مفید اعلام کرده اما توصیه کرده است که زنان نوزادانشان را در این نوع استخرها به دنیا نیاورند.

متخصصان حاضر در جامعه زنان و زایمان آمریکا می‌گویند غوطه ور شدن در آب برای مراحل ابتدایی درد زایمان می‌تواند کاهش درد و همچنین بی نیازی به اپی دورال را به دنبال داشته باشد، اما باید بین تسکین درد در آب و زایمان در آب تمایز قائل شد چرا که هنوز شواهدی مبنی بر منفعت زایمان در آب برای نوزادان پیدا نشده است.

زایمان در آب می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی برای مادر و نوزاد شود که شامل افزایش خطر عفونت، مشکل تنظیم دمای بدن نوزاد، افزایش احتمال آسیب بند ناف، دیسترس تنفسی ناشی از قورت دادن آب وان توسط کودک و پتانسیل برای خفگی (کمبود اکسیژن) و تشنج است.

بر اساس راهکارهای این جامعه، باید پیش از زایمان در آب راهکارهای خاصی ارایه شود تا سلامت و ایمنی مادر و نوزاد تامین شود. این راهکارها می‌تواند شامل انتخاب کاندیدا سالم برای این نوع زایمان، حفظ بهداشت و اطمینان از عدم وجود میکروب در داخل استخرهای زایمان، تحت نظر گرفتن مادر باردار در تمام مراحل زایمان در آب و حتی بیرون بردن مادر به محض احساس خطر باشد.

این توصیه‌ها در مجله "Obstetrics & Gynecology" منتشر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج