۴۱۲۰۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شبکه‌ پلی‌استشین در کل دنیا از کار افتاد

براساس اطلاعات منتشر شده «شبکه‌ پلی‌استیشن» (PlayStation Network) در تمام دنیا از دسترس خارج شده و گیمرها نمی‌توانند از سرویس‌های آن استفاده کنند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: براساس اطلاعات منتشر شده «شبکه‌ پلی‌استیشن» (PlayStation Network) در تمام دنیا از دسترس خارج شده و گیمرها نمی‌توانند از سرویس‌های آن استفاده کنند.
شبکه‌ پلی‌استشین در کل دنیا از کار افتاد

گیمرها از سرتاسر دنیا در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده‌اند که نمی‌توانند به شبکه‌‌ پلی‌استیشن متصل شوند. این اتفاق اعتراض بسیاری از کاربران را هم به دنبال داشته است.
البته شرکت سونی از قبل گفته بود که شبکه‌‌ پلی‌استیشن به مدت دو ساعت برای ایجاد تغییرات از دسترس خارج می‌شود؛ اما اکنون این مدت زمان به پایان رسیده و در حالی که همه انتظار داشتند که بتوانند به سرویس آنلاین کنسول‌های پلی‌استیشن متصل شوند، امکان دسترسی وجود ندارد. حتی خود سونی هم دلیل این اتفاق را نمی‌داند و گفته که روی این موضوع تحقیق می‌کند.

در حال حاضر هیچ کدام از سرورهای شبکه‌ پلی‌استیشن در سرتاسر دنیا کار نمی‌کنند و این موضوع ارتباطی با تغییرات سونی ندارد. سونی تنها به این موضوع اشاره کرده که روی اتفاق پیش آمده تحقیق می‌کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که شبکه‌ی آنلاین سونی هفته گذشته هم برای مدتی از دسترس خارج شده بود.

شبکه‌ی PSN در گذشته هم سابقه‌ی بدی داشته است. در سال ۲۰۱۱ این شبکه کلا هک شد و از آن زمان به بعد هم به دفعات از دسترس کاربران خارج شده؛ اما به نظر می‌رسد اتفاقی که امروز رخ داده کمی جدی‌تر از دفعات قبل است؛ چرا که دسترسی به این شبکه‌ی آنلاین از کشورهای مختلف امکان پذیر نیست.

حالا باید منتظر منتشر شده خبرهای بیشتر باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج