۴۱۲۰۱۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ستاره اسکندری: من و لاله منتظر همبازی شدن بودیم

ستاره و لاله اسکندری برای حضور در فیلم «دریاچه ماهی» اولین ساخته مریم دوستی قرارداد بسته‌اند و جالب است که این فیلم اولین تجربه همبازی شدن این دو خواهر را نیز رقم خواهد زد.

وب‌سایت آی سینما: ستاره و لاله اسکندری برای حضور در فیلم «دریاچه ماهی» اولین ساخته مریم دوستی قرارداد بسته‌اند و جالب است که این فیلم اولین تجربه همبازی شدن این دو خواهر را نیز رقم خواهد زد. ستاره اسکندری که از این اتفاق ابراز خوشحالی می‌کند به ما می‌گوید او و خواهرش سال‌ها منتظر چنین اتفاقی بوده‌اند. به گفته او، هر کدام جداگانه درباره این فیلم تصمیم گرفته‌اند و قرار نیست به عنوان دو خواهر مقابل دوربین ‌روند.

ستاره اسکندری، این روزها در فیلم «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده بازی می‌کند که در آن پروژه نیز اتفاق مشابهی افتاده و برادران پاکدل به ایفای نقش خواهند پرداخت، اتفاقی که می‌تواند برای مخاطبان سینما جذاب باشد. اسکندری در گفت‌وگو با ما درباره همبازی شدن با لاله اسکندری خواهرش، در «دریاچه ماهی» با ابراز خوشحالی در این‌باره می‌گوید: «همبازی بودن اتفاقی است که ما سال‌هاست منتظر آن بودیم.»
ستاره اسکندری: من و لاله منتظر همبازی شدن بودیم

او در پاسخ به این‌که چرا بازی در فیلم یک کارگردان فیلم‌اولی را پذیرفته، توضیح می‌دهد: «قصه فیلم را بسیار دوست داشتم و از کار کردن با کارگردانان جوان هم لذت می‌برم و بسیار برایم خوشایند است. چون می‌توانیم با هم دیالوگ برقرار کنیم و این برایم جالب است.»

او با این توضیح که علاقه خاصی به حال و هوای دوران جنگ دارد، حرف‌هایش را این‌طور ادامه می‌دهد: «البته منظورم از این علاقه ویژه، تشویق جنگ نیست. اما واقعا قرار گرفتن در این موقعیت‌ها را دوست دارم و برایم اتفاق خوبی است.»

ستاره اسکندری درباره این‌که پیش از این موقعیت همبازی شدن با خواهرش پیش نیامده یا با وجود پیشنهادها نخواسته‌اند چنین اتفاقی بیافتد، می‌گوید: «اتفاقا در سریال «خاک سرخ» این صحبت شده بود که ما به عنوان دو خواهر کنار هم حاضر شویم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. تنها موقعیت مشابه در سریال «رقص پرواز» بود که من در صحنه‌ای به عنوان زمان پیری لاله جلوی دوربین رفتم. که این تنها همکاری مشترک ما تا امروز است.»

این بازیگر درباره نحوه تصمیم‌گیری برای حضور در «دریاچه ماهی» نیز این‌طور توضیح می‌دهد: «به هر حال من و لاله دو انسان جدا از هم هستیم و هرکدام به تنهایی برای حضور در این پروژه تصمیم گرفتیم، اما پیشنهاد به طور همزمان به ما داده شد و خانم دوستی چرایی این انتخاب را برای ما توضیح دادند که قانع‌کننده بود.»

به گفته او تا ساخته شدن این فیلم نمی‌توان توضیح بیشتری درباره آن داد اما نسبت آن‌ها در فیلم به عنوان دو خواهر نخواهد بود و نسبتی مفهومی با هم دارند.

آن‌طور که اسکندری می‌گوید فعلا درگیر پروژه «خانه کاغذی» با کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی تینا پاکروان است و قرار است در سریال داوود میرباقری «ماه تی‌تی» نیز ایفای نقش کند که احتمالا اوایل زمستان در این پروژه حاضر خواهد شد.

او زمان حضورش در «دریاچه ماهی» را هم اواخر آبان‌ماه عنوان می‌کند. سعید سعدی تهیه کننده «دریاچه ماهی» پیش از این درباره داستان این فیلم گفته بود: «فیلم داستانی را روایت می‌کند که بخشی از آن به صورت رویا گونه و فلاش‌بک در جنگ می‌گذرد. بخش‌هایی که نیاز به صحنه‌های جنگی دارد در شهرک دفاع مقدس جلوی دوربین می‌رود و بخش‌های دیگر داستان در تهران جلوی دوربین می‌رود. »

به گفته او فیلم در واقع داستان رضا را روایت می کند که در یک رویای صادقه وقایعی را می‌بیند که باعث اتفاقاتی می‌شود. همچنین بازیگران این فیلم نادر فلاح (رضا)، ستاره اسکندری (فروغ)، لاله اسکندری (اسماء)، حدیثه تهرانی (زری)، صحرا اسداللهی (ریحانه) هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج