۴۱۲۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازیگر نقش رهبر القاعده: از بن لادن چاق ترم

«ریکی سکن»، بازیگر نقش «بن لادن» در فیلم «۳۰ دقیقه بعد از نیمه شب» است. از نظر ظاهر کلی او شباهت زیادی به «بن لادن» دارد و تنها در بخش های بینی و لب با کمی چهره پردازی به رئیس گروهک القاعده شبیه می شود.

بازیگر نقش رهبر القاعده: از بن لادن چاق ترم

تماشا: «ریکی سکن»، بازیگر نقش «بن لادن» در فیلم «30 دقیقه بعد از نیمه شب» است. از نظر ظاهر کلی او شباهت زیادی به «بن لادن» دارد و تنها در بخش های بینی و لب با کمی چهره پردازی به رئیس گروهک القاعده شبیه می شود.

او به تازگی گفت و گویی خواندنی با یکی از شبکه های خبری و تخصصی سینمایی کرده. بخش هایی از این گفت و گو را به نقل از سینما خبر بخوانید: «فیلم «30 دقیقه پس از نیمه شب» به کارگردانی «کاترین بیگلو» یکی از فیلم های موفق سینما بوده که انتقاد بسیاری از سیاستمداران آمریکایی را برانگیخته است. این فیلم تاکنون چندین جایزه منتخب منتقدان را دریافت کرده و در رقابت های هشتاد و پنجمین دوره از جوایز آکادمی نامزد پنج جایزه اسکار شده است.

بازیگر نقش رهبر القاعده: از بن لادن چاق ترم

ریکی سکن می گوید:

- چطور می شود که کسی که فیلم بازی نکرده در نخستین تجربه بازیگری، نقش خطرناکترین مرد دنیا را بازی کند؟ این شانس من بوده و من فکر نمی کردم از عهده آن بربیایم. حتی در زمینه ایفای این نقش من تیم آموزشی خاصی نداشتم، چرا که در کنار آنکه موضوع اصلی داستان من بودم ولی دیالوگ خاصی نداشتم.

- اولین بار که چنین پیشنهادی به من ارائه شد تا حدودی شک داشتم که ایفای نقش منفورترین انسان روی زمین می تواند چه عکس العملی را از سوی مردم دنبال داشته باشد. گفت و گو با کاترین (بیگلو) این اطمینان را برایم حاصل کرد که این تنها یک نقش است و البته در انتها کشته خواهد شد.
- من به مراتب از بن لادن چاق تر هستم ولی کاملا هم قد. شاید همین موضوع باعث شد جوان 29 ساله ای چون من در نقش یک مرد 54 ساله ظاهر شود. البته با اعلام پذیرفتن این نقش بسیاری از اطرافیانم متوجه شباهت بسیار زیاد من با بن لادن شدند و این مطلب را به من یادآوری می کردند.

- شبیه بودن من به بن لادن در ابتدا من را عصبی می کرد ولی با آغاز فیلمبرداری پروژه تا حدودی از میزان عصبی بودنم کاسته شد. هم اکنون که این فیلم به اکران درآمده متوجه بی توجهی بسیاری از مخاطبان به نقش بن لادن شده ام و همین موضوع از میزان استرس من کم کرده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج