۴۱۲۲۸
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

بهترین تبلت‌های مخصوص بازی

تبلت ها دیگر برای خود یَلی شده اند. این دستگاه ها تا چند سال پیش مقوله تقریبا جدیدی بودند که با آمدن آی ‌پد جان تازه گرفتند و به تدریج بازار را قبضه کردند.

بهترین تبلت‌های مخصوص بازی






برترین ها: تبلت ها دیگر برای خود یَلی شده اند. این دستگاه ها تا چند سال پیش مقوله تقریبا جدیدی بودند که با آمدن آی ‌پد جان تازه گرفتند و به تدریج بازار را قبضه کردند. شاید به نظر برسد که پردازنده و قدرت این کامپیوترهای کوچک آنقدر نیست که پاسخ‌گوی گرافیک و قدرت مورد نیاز بازی ها باشد اما باید بدانید که همه آنها این‌گونه نیستند. تبلت ها از گوشی های موبایل بزرگ تر و کوچک تر از پانل تلویزیون ‌ها هستند. شاید همین ویژگی آنها را در زمینه بازی تا حدی منحصر به فرد کرده است.

برای آگاهی بیشتر از اینکه کدام تبلت ها برای بازی مناسب هستند با ما همراه باشید.

بهترین تبلت‌های مخصوص بازی

سامسونگ گلکسی Tab ۷.۷

اگر تاکنون بازی هایی همچون Dead Space یا Riptide GP را در نمایشگرهای بسیار باکیفیت AMOLED بازی نکرده اید، کلاه سرتان رفته است. البته منظورمان این نیست که بازی کردن را در فهرست کارهای مهم خود قرار بدهید، اما به احتمال زیاد جزو افرادی هستید که بازی با وسایل قابل حمل را دوست دارند که این مقاله را می خوانید. تبلت گلکسی Tab ۷.۷ سامسونگ جزو یکی از همان وسایل قابل حملی است که می تواند نیازهای یک دوستدار بازی یا گیمر را برآورده کند. این تبلت باریک، سبک و قدرتمند است. کنتراست صفحه نمایش AMOLED آن نیز از دیگر تبلت های موجود در بازار جهانی بالاتر است. این تبلت هم‌زمان با تبلت آی‌پد جدید عرضه شد.

تبلت گلکسی Tab ۷.۷، سیستم‌عامل ۳.۲ Honeycomb، یک گیگابایت رم، جایگاه کاره حافظه microSD، دوربین دو مگاپیکسل در جلو و سه مگاپیکسل با فلاش LED در عقب و جایگاه سیم کارت دارد. اندازه این دستگاه ۱۹۷×۷.۷۸×۱۳۳ میلی‌متر است و ۳۴۰.۱ گرم وزن دازد.

بهترین تبلت‌های مخصوص بازی

سامسونگ گلکسی Note ۱۰.۱

درست است که شاید بیشتر افراد جذب قلم نوری این تبلت می شوند و آن را می خرند. اما همه ماجرا به اینجا ختم نمی شود. گلکسی Note ۱۰.۱، پردازنده چهارهسته ای Exynos ۴۴۱۲ دارد که برای انجام بازی بسیار مناسب است. وزن سبک ۵۴۵ گرمش باعث برتری از آی‌پد ۲ می‌شود. این محصول بسیار خوش‌قیافه و خوش‌دست و کار و بازی کردن با آن بسیار لذت‌بخش است. تبلت Galaxy Tab ۱۰.۱ سامسونگ صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچ با کیفیت ۷۲۰p، شتاب‌سنج، حسگر ژیروسکوپ و دوربین های ۳ مگاپیکسل درعقب و ۲ مگاپیکسل در جلو دارد. سیستم‌عامل این تبلت نسخه ۴.۰.۴ اندروید و رابط کاربری آن TouchWiz است. این رابط کاربری لمسی بسیار روان و پاسخگو است که به سرعت می‌ توانید کار کردن در محیط آن را بدون سردرگمی در میان منوها تجربه کنید.

بهترین تبلت‌های مخصوص بازی
نکسوس 7

ارزان ترین راه دسترسی به پردازنده چهارهسته ای در یک تبلت، خریداری نکسوس 7 گوگل است. این دستگاه پردازنده تگرا 3 و کیفیت تصویر عالی دارد. نمایشگر 7 اینچ نکسوس 7 از نوع IPS است و تصاویر را با کیفیت 800×1280 پیکسل نمایش می دهد. نکسوس 7 یک گیگابایت رم دارد و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع NVIDIA GeForce است. ایسوس، تبلت نکسوس 7 گوگل را از پلاستیک بسیار بادوام و مستحکم ساخته است. بدنه این تبلت مستطیلی بافت‌دار است به همین دلیل احتمال لیز خوردن آن در دست کم است. این تبلت حدود 340 گرم وزن دارد. نکسوس 7 گوگل نخستین تبلتی است که به صورت پیش فرض نسخه 4.1 Jelly Bean اندروید را در خود دارد. این تبلت فقط 200 دلار قیمت دارد.

بهترین تبلت‌های مخصوص بازی

ایسوس ترانسفورمر Pad Infinity TF۷۰۰

این تبلت یکی از قدرتمندترین تبلت های اندرویدی موجود در بازار و تنها تبلتی است که پردازنده ۱.۷ گیگاهرتز تگرا ۳ را به جای پردازنده های رایج ۱.۳ گیگاهرتز موجود در تبلت ها در خود جای داده است. این تبلت از دسته های کنسول های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات آن نیز باید به صفحه نمایش بسیار با کیفیت ۱۰.۱ اینچ، پورت های Micro-HDMI، میکرو SD، سوکت ۳.۵ میلی‌متری هدفون، دو دوربین ۲ مگاپیکسل در جلو و ۸ مگاپیکسل در عقب با فلاش LED و سیستم‌عامل نسخه ۴.۰.۳ اندروید باید اشاره کرد.

بهترین تبلت‌های مخصوص بازی

آی‌پد جدید

آی‌پد یکی از بهترین تبلت های بازی به شمار می رود. پردازنده آی‌پد سه، چهارهسته ای و A۵X نام دارد و با سرعت بسیار خوبش می تواند همه رقیبان را از رده خارج کند. با این پردازنده قدرتمند، علاوه بر بالا رفتن قدرت گرافیکی آی‌پد، صفحه نمایش لمسی آن نیز کارایی بهتری پیدا کرده است. A۵X، در واقع ترکیبی از یک پردازنده دو هسته‌ای برای انجام محاسبات غیرگرافیکی و یک واحد پردازش گرافیک چهار هسته ای است. تراشه این پردازنده، تگرا ۳ است و حدود چهار برابر سریع‌تر از نسخه های پیشین عمل می کند.

جالب است بدانید بسیاری از بازی ها ابتدا برای سیستم‌عامل iOS طراحی و عرضه می شوند و سپس وارد دنیای اندروید و دیگر سیستم‌ها می شوند.
نمایشگر رتینا 9.7 اینچ چند‌لمسی نسخه سوم آی‌پد واقعا عالی و وضوح آن 1536×2048 پیکسل است. تصاویر و رنگ‌ها در آن بسیار زنده و شفاف هستند. این نمایشگر 3.1 میلیون پیکسل را در خود جای داده است که در نوع خود بی نظیر است. این تعداد پیکسل یعنی کیفیت آن یک و نیم برابر بیشتر از تلویزیون های فول اچ‌دی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عاطفه

      عالی بود ولی برای من دعا کنید که یک تبلت بخرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج