جاباما
۴۱۲۳۳۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کارگردانی که پس از ۱۱ سال دوری فیلم می‌سازد

«روبرتو بنینی» کارگردان و بازیگر مطرح و برنده اسکار ایتالیایی از ساخت یک فیلم جدید پس از ۱۱ سال دوری از سینما خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: «روبرتو بنینی» کارگردان و بازیگر مطرح و برنده اسکار ایتالیایی از ساخت یک فیلم جدید پس از ۱۱ سال دوری از سینما خبر داد.
کارگردانی که پس از 11 سال دوری فیلم می‌سازد

به نقل از هالیوود ریپورتر، «روبرتو بنینی» که در سال ۱۹۹۹ با ساخت فیلم تحسین شده «زندگی زیباست» موفق به کسب سه جایزه از جمله بهترین فیلم و بازیگری مرد اسکار شد، در جریان جشنواره فیلم رم از ساخت یک فیلم کمدی جدید خبر داد.

این بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان یکی از میهمانان ویژه جشنواره فیلم رم در این رویداد سینمایی حضور یافت و اعلام کرد که در حال حاضر مشغول نگارش یک فیلم جدید است و دوباره به ژانر کمدی باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: پس از تجاربی که در طی این چند سال دوری از سینما در تلویزیون و تئاتر کسب کرده‌ است، علاقه زیادی به ساخت فیلمی بسیار شاد و مفرح دارد.

وی آخرین بار ۱۱ سال پیش در مقام کارگردان فیلم «ببر و برف» را ساخت اما این فیلم به هیچ عنوان نتوانست به موفقیت‌های بین‌المللی در حد «زندگی زیباست» دست پیدا کند و سپس او در یک دهه اخیر بیشتر زمان خود را در تلویزیون سپری کرد و در شبکه تلویزیونی «RAI» ایتالیا دو برنامه تلویزیونی «دوزخ دانته» و «ده فرمان» را اجرا می‌کرد.

«بنینی» در سال ۱۹۹۹ فیلم «زندگی زیباست» را ساخت، فیلمی که سه جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی، بهترین بازیگر مرد و بهترین موسیقی متن را از آن خود کرد و «بنینی» را در کنار «لارنس اولیویه» به عنوان تنها سینماگران تاریخ جاودانه کرد که برای فیلمی که خودشان کارگردانی کردند، برنده جایزه اسکار بازیگری شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج