۴۱۲۳۳۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

طنز؛ چاق‌ها چگونه به اقتصاد ملی کمک می‌کنند؟!

سوشیانس شجاعی‌فرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در روزنامه شهروند نوشت:
در ادامه سلسله مباحث روشنگرانه در باب اقتصاد ملی، می‌خواهم ذهن تاریک و گمراه شما را روشن کنم که آدم‌های چاق که سوژه خنده و تمسخر شما هستند، چگونه به رشد اقتصاد و فضای کسب و کار کمک می‌کنند!
اولین و بدیهی‌ترین موضوعی که دیگر هر آدم نادان و کندذهنی می‌داند این است که افراد چاق زیاد می‌خورند! زیاد رستوران می‌روند، زیاد می‌نوشند (آب‌معدنی!). همه اینها انبوهی از پول را وارد چرخه اقتصاد می‌کند و البته مقداری هم وارد چرخه فاضلاب! این چاق‌ها هستند که باعث رونق کار رستوران‌ها، مرغداران، گله‌دارها، گاوپرورها! غازچران‌ها، ویولون‌نوازهای جلوی رستوران‌ها و دخترهای کبریت‌فروش می‌شوند! چاق‌ها با معضلی روبرو هستند به نام چاقی! تز اقتصادی بنده را که یادتان هست؟! هر جا مشکلی هست، آنجا پول خوابیده! اگر چاق‌ها نبودند، هزاران دکتر لاغری از سر بیکاری باید می‌رفتند حالب یکدیگر را پاره میکردند، منشی‌هایشان جایی نداشتند که تلفن را بردارند و با صدای کشدار بگویند: آم...کلینیک لاغری دکتر فلانی، بفرمایید.. عطاری‌ها به جای کیلو کیلو چای سبز فروختن مجبور بودند پودر مالت و مخمر بفروشند، لیپوماتیک‌کارها به جای اعجاز در پیکرتراشی، ناچار به تراشیدن پیکره زئوس و کپی مجسمه‌های میکل‌آنژ بودند! فروشندگان ژل‌های لاغری موضعی هم لابد الان داشتند محصولات ویژه آقایان رو تبلیغ می‌کردند! فکر کنم الان فهمیدید که اگر چاق‌ها نبودند دولت آقای روحانی الان به جای تلاش برای تک‌رقمی کردن آمار بیکاری باید برای زیر سی درصد رفتن آن بیل می‌زد! افراد چاق همچنین باعث رونق باشگاه‌های بدنسازی و استخرها و سوناها هم هستند!
این بزرگواران بزرگ‌اندام در راستای خدمت به اقتصاد و تجارت، دلیل واردات تردمیل هستند و از این طریق به واردکنندگان خیر می‌رسانند، تردمیل خالی هم که فایده ندارد، کنار آن باید گلدان و چمدان و جعبه لوازم خانگی هم خرید که از قدیم گفته‌اند تردمیل را که خریده، کی استفاده کرده؟!

کمک افراد چاق به اقتصاد فقط در چرخه بازار و تجارت نیست، بلکه آنها به حقوق‌بگیرها هم خیر می‌رسانند! خب این‌همه محصول مرتبط با چاق‌ها که در تلویزیون ایران تبلیغ نمی‌شود که! تلویزیون ایران را فقط مستضعفین و آدمهای خوب و لاغر می‌بینند! آدمهای چاق هستند که ماهواره نگاه می‌کنند و به همین دلیل است که ماهواره پر است از تبلیغ قرص و ژل و دارو برای لاغری! خب آیا وقت آن نرسیده که دست‌اندرکاران با این تبلیغات شوم ماهواره‌ای برخورد کنند؟! خب همین یعنی ایجاد اشتغال برای دست‌اندرکاران! بندگان خدا از وقتی که آمار طلاق اعلام نمی‌شود آنقدر کارشان کم شده! خب باید برایشان کار درست شود، چه کاری بهتر از برخورد با تبلیغات ماهواره‌ای؟! تازه بعدش فکر کرده‌اید فروشندگان دیگر به ماهواره تبلیغ نمی‌دهند و به صدا و سیما تبلیغ می‌دهند؟! زهی خیال باطل! تازه تبلیغات اینترنتی شروع می‌شود! شما لینکی می‌بینید که نوشته مثلث عشقی مانی حقیقی و مگان فاکس و احمد پورمخبر باعکس! تا روی آن کلیک می‌کنید ابتدا برنده یک رولکس اصل می‌شوید و بلیت رایگان برزیل را می‌برید و سپس کلی تبلیغ داروی تضمینی لاغری می‌بینید! این یعنی چاق‌ها، با چاقی‌شان برای سایت‌های اینترنتی و افراد شاغل در آن هم شغل درست کرده‌اند! خلاصه‌اش کنم آقا جان! بروید بخورید و بیاشامید که چرخ اقتصاد ملی این مملکت به چربی دور شکم شما بسته است! چربی دور شکم شما چاق‌ها اندازه کل دولت روحانی و غیر روحانی شغل برای این مملکت درست کرده! بخور عزیزم! بخور جونم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج