۴۱۲۵۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاج: حرفهای عابدینی نظر شخصی اوست

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر کی روش عصبانی می شود و پاسخ گروهی را می دهد صرفا به خاطر پیشرفت تیم ملی ایران است.

وبسایت نود: مهدی تاج، درباره درگیری لفظی پیش آمده بین کارلوس کی روش و امیر عابدینی اظهار داشت: واقعیت این است که کی روش روز سه شنبه جلسه ای با من داشت و البته این نشست کاملا محرمانه بود. به جز آرین قاسمی که در جلسه حاضر بود فرد دیگری از محتویات این جلسه خبر نداشت و پس از آن هم مطالب جلسه به جایی منتقل نشد چرا که کلیه مباحث مطرح شده در این جلسه محرمانه بود.

وی ادامه داد: در این جلسه کی روش در خصوص مسائل فنی و پشتیبانی تیم ملی صحبت کرد. واقعیت هم این است که ما در حال حاضر زمین چمن مناسب در تهران نداریم و نتوانستیم برخی امکانات مدنظر او را فراهم کنیم. به طور کلی می توانم بگویم در این جلسه به دنبال همفکری بودیم تا بتوانیم از همه پتانسیل ها در جهت حمایت از تیم ملی استفاده کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اذعان دارم سرمربی تیم ملی با امکانات موجود شرایط بسیار مناسبی برای تیم ملی فراهم کرده است و ما از او سپاسگزاریم و بابت زحماتش تشکر می کنیم. شاید موضوع مهمی که در این نشست مطرح شد ناراحتی کی روش از کم کاری برخی بود که به قول او زرنگی می کنند. آنها همان کسانی هستند که در شکست ها از تیم ملی حمایت نمی کنند و در پیروزی ها دنبال تیم ملی هستند. اعتقاد کی روش این بود که بازی با سنگاپور در مالزی با کوتاهی و کم کاری عده ای از بین رفته است و به زعم بند هم این حرف درست است همانطور که این را روز گذشته هم گفتم و بر آن تاکید می کنم.

وی در ادامه درخصوص عدم دریافت مطالبات برخی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز گفت: این واقعیت دارد که برخی از اعضا کادرفنی هنوز حقوقی دریافت نکرده اند اما ما در حال تامین منابع هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به نظر من کی روش مربی خوبی است و اگر هم عصبانی می شود و پاسخ گروهی را می دهد صرفا به خاطر پیشرفت تیم ملی ایران است. او دغدغه تیم ملی را دارد و می خواهد با این تیم موفق شود و اگر حرفی می زند از روی دلسوزی است. به نظر من باید این رفتار کی روش را ستود.

وی درباره تداوم درگیری های لفظی میان برخی اعضای فدراسیون با کی روش گفت: از شیعی، عابدینی و اسدی و همه اعضای فدراسیون خواهش می کنم که دیگر درباره این مسائل صحبتی نداشته باشند. تاکید می کنم هیچ کسی در این مقطع نباید باعث شود که تیم ملی تضعیف شود. مباحث مطرح شده از سوی عابدینی و اسدی نظر شخصی دوستان بوده است.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه عابدینی گفته است باید پس از بازی سوریه تکلیف کی روش مشخص شود اظهار داشت: مسئول مستقیم کی روش من هستم و او مورد حمایت تام و تمام رییس فدراسیون فوتبال قرار دارد. بحث زمان و ۷۲ ساعت و ۸۲ ساعت هم صحت ندارد.

تاج درباره بحث ممنوع المصاحبه شدن افشین پیروانی اظهار داشت: پیروانی برای تیم ملی زحمت می کشد. من قدردان همه زحمت کشان تیم ملی هستم و از او هم سپاسگذارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج