۴۱۲۵۶۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل:

رتبه نخست اردبیل در رفع تصرف اراضی ملی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: استان اردبیل رتبه برتر کشوری را در زمینه اعاده زمینهای تصرف شده به دست آورده است.

خبرگزاری تسنیم: شهامت هدایت عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت اراضی ملی در اردبیل اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد و استان اردبیل در زمینه اعاده زمینهای تصرف شده رتبه نخست کشوری را به دست آورد.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد سودجو در سطح استان اردبیل به زمین‌خواری٬ تصرف و تغییر کاربری اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز می‌پردازند که نیاز است برای مقابله با این افراد اقدامات اساسی انجام شود تا بتوانیم مانع از تصرف اراضی ملی کشور شویم که خوشبختانه در حال حاضر با تلاش شبانه‌روزی ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی توانسته‌ایم بسیاری از اقدامات را در این زمینه از جمله کشف 3 هزار و 244 اصله چوب قاچاق را انجام دهیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با گزارشات به دست آمده برای ۷ هزار هکتار از اراضی ملی که سال گذشته متصرف شده بود٬ ۸۴۰ پرونده قضایی تشکیل داده شده است تا بتوانیم از طریق برخورد با متخلفان از محیط زیست خود حفاظت و نگهداری کنیم.

هدایت تصریح کرد: در نیمه نخست امسال هم برای یک هزار و 100 هکتار از اراضی متصرف شده به تعداد 336 پرونده قضایی تشکیل داده شده است تا تمام متخلفان مجازات شوند و از کار سودجویانه و منفعت‌طلبانه تصرف و قاچاق دست بردارند و بیش از این به منابع مالی صدمه وارد نکنند.

وی اظهار کرد: برای حفاظت از زمینها نیاز است که تجهیزات و نیروی انسانی کافی در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم برای حفظ منابع ملی برای عموم مردم و به ویژه نسل آینده اقدامات مناسب و به موقعی انجام دهیم چرا که دو سوم از اراضی استان اردبیل مربوط به منابع ملی است و بایستی این موضوع مهم مد نظر قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      لواسان کجاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج