۴۱۲۶۲۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

او برای هیچکس جایگاهی قائل نیست؛

عابدینی: مگر اسیر و اجیر کی‌روش هستم؟

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال می‌گوید که اسیر و اجیر کی‌روش نیست که بخواهد با حرف او راهی فدراسیون شود.

خبرگزاری تسنیم: امیر عابدینی در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه در فدراسیون فوتبال منتظر حضور امیر عابدینی است، گفت: چه کسی من را دعوت کرده است؟ این کارها چیست؟ آقای کی‌روش مصاحبه‌ای انجام داد و در آن مصاحبه گفت که بازهم مدیریت باخته است و مدیریت فدراسیون فوتبال را زیر سؤال می‌برد. در حالی که مدیریت همه تلاشش را در این پنج سال کرده است و یکی از موفقیت‌ها در این پنج سال هم عقد قرارداد با شماست. اگر مدیریت جایی کوتاهی کرده، عقد قرارداد با شما هم یک پوئن مثبت بوده و لااقل به این پوئن مثبت‌ها هم اشاره کنید.

وی افزود: کی‌روش گفت که تیم ملی زمین تمرینی مناسب ندارد، زمین تمرینی فراهم کردند. گفت پیراهن‌ها کیفیت ندارد، فدراسیون پای خسارت ایستاد و پیراهن‌ها را عوض کرد. اعلام کرد که پرواز مناسب می‌خواهیم، فدراسیون تمام پروازهای تیم ملی را چارتر کرد. آقای کی‌روش! از پاداش گفتید که فدراسیون پاداش‌ها را هم تقدیم کرد. اکنون چه اتفاقی افتاده، در حالی که از زمان آمدن تاج به فدراسوین همه موارد تقدیم شما شده و حالا از مدیریت انتقاد می‌کنید؟ دوباره گفتید که مدیریت قبول نشد، چون عراق نتوانست در امارات با ایران بازی کند؟ بهتر است کمی هم تعامل کنید. خوبی‌ها را برای خودتان مصادره می‌کنید و وقتی موفقیت نیست، ایراد را گردن فدراسیون می‌اندازید. بعد از این صحبت‌ها کی‌روش دوباره مصاحبه تند کرده که می‌روم و من را بیرون کنید و من هم یک جمله دیگر گفتم. گفتم که آقای کی‌روش یک بار تکلیف را مشخص کند و این هم نظر من است.

عابدینی در پاسخ به این سؤال که اکنون کی‌روش منتظر او در فدراسیون است و آیا برای دیدار با او به فدراسیون می‌رود یا نه، اظهار داشت: من خبر نداشتم که کی‌روش به فدراسیون رفته و منتظر من است. الان این موضوع را متوجه شدم و با تعجب پرسیدم که کی‌روش با چه کسی قرار گذاشته است؟ پیروانی که شماره تلفن من را دارد، کی‌روش به پیروانی می‌گفت که می‌خواهد من را ببیند یا اصلاً با هم مذاکره یا مناظره کنیم. آن هم زمان و مکان دارد. اکنون که تاج اصفهان است و ای کاش تاج یک تماس با من می‌گرفت و یک کلام می‌گفت که به فدراسیون بروم. مگر تا الان من با کی‌روش جلسه داشتم که این بار به فدراسیون بروم؟ همیشه مصاحبه کرده‌ام، تعریف داشته‌ام و این بار هم انتقاد کردم و اگر بازهم نیاز باشد انتقاد می‌کنم.

سرپرست سازمان اقتصادی تیم ملی ادامه داد: تیم نوجوانان، جوانان، فوتبال ساحلی و فوتسال ما همه قهرمانی و موفقیت می‌آوردند. تیم ملی فوتبال هم‌اکنون در حال رشد است و لیگ هم در این رشد نقش داشته است. هر وقت تیم ملی برنامه یا اردویی دارد، لیگ را تعطیل می‌کنند و به اردو می‌روند و برنامه تیم ملی به خوبی انجام می‌شود که ما هم حامی این برنامه هستیم. این رفتار کی‌روش یعنی چه که هر روز علیه یک نفر موضع می‌گیرد یا مصاحبه کند؟ مصاحبه می‌کند و از اذهان عمومی سؤال می‌کند و اکنون هم باید پاسخ سؤال‌ها را بشنود. آقای کی‌روش! مصاحبه نکن یا وقتی از اذهان عمومی سؤال می‌پرسی، باید پاسخ هم بشنوی.

وی در واکنش به این مسئله که سرمربی تیم ملی در فدراسیون منتظر اوست و یک کلام بگوید که به فدراسیون می‌رود یا نه، گفت: «چه کسی خواسته که من به فدراسیون بروم» که در پاسخ به عابدینی گفتیم کی‌روش چنین درخواستی داشته است و او گفت: آقای کی‌روش بگوید؛ مگر اسیر او هستم؟ مگر اجیر کی‌روش هستیم که اکنون با حرف او به فدراسیون بروم؟ آقای کی‌روش اجازه می‌داد شنبه تاج از سفر بازگردد و با هم به فدراسیون می‌رفتیم تا صحبت کنیم.

عابدینی درباره این مسئله که مهدی تاج هم در این ماجرا حق را به کی‌روش داده است، اظهار داشت: دم آقای تاج گرم! ایشان هم قضاوت خودش را کرده است.

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در اشاره به این مسئله که گویا در قرارداد کی‌روش مصاحبه علیه ارکان فدراسیون فوتبال ممنوع است، گفت: متأسفانه قرارداد را ندیده‌ام، چون این قرارداد محرمانه بوده و من هم آن را ندیده‌ام. در قرارداد قاعدتاً باید حقوق ایران و کشور ما هم استیفا شود. کی‌روش اکنون برای ما جایگاهی قائل نیست که حقوقی استیفا شود. او برای هیچکس جایگاهی قائل نیست. اگر مردم برای نتایج او را دوست دارند، خیلی مربیان دیگر را هم به دلیل کسب نتایج دوست دارند، اما هیچکس به این شکل علیه ما مصاحبه نمی‌کند.

عابدینی در پاسخ به این سؤال که کی‌روش می‌گوید پنج شش ماه است حقوقی دریافت نکرده و او چگونه در مصاحبه‌های اخیرش گفته بود کی‌روش حقوقش را هم دریافت کرده، به تسنیم گفت: پنج سال است در تیم ملی حضور دارد. پس با حرف خودش پول چهار سال و نیم از قرارداش را گرفته است. او اکنون بیاید بگوید که پول نگرفته‌ام و در این خصوص به فدراسیون نامه بزند. به این حرف او می‌توان پاسخ منطقی داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رادین

      جناب آقای عابدینی چرا به خاطر حسادت به کیروش میخوای تیم ملی رو به حاشیه ببری لطفا کار خودت رو انجام بده و به خاطر تیتر شدن اسمت با احساس ما و عشقی که به تیم ملی داریم خیانت نکن
      من که خیلی وقت بود دیگه بازی های تیم ملی رو نگاه نمیکردم ولی کیروش کاری کرد که همه دوباره عاشق تیم ملی هستیم از بازیکن تا منه تماشاگر
      لطفا به عشق ایران هر کس کار خودش رو انجام بده موفقیت کیروش موفقیت ماست

    • علی

      اقای عابدینی تیم ملی متعلق به تمام مردم ایران است ،فکرکردی داماش گیلان که شبانه فروختینش اقای باهرچه وباهرکس معامله میکنی تورو بخدا دست ازسرتیم ملی وکیروش بردارولله اینها فروشی نیستند،یعنی میخواهی دراستانه بازی باسوریه ایران ببازد ،وبعد اعلام کنید مربی خوب کارنکرده ،شماها دیگه کی هستید ،کاری که شماها میکنید بخدا دشمن نمی کند،بابا گوش کیروش ازبابت قردادش درصدی به شماها نمیده ،خودتان رابیش ازاین خراب نکنید وباعث تضعیف تیم ملی هم نشوید،بازی تدارکاتی نتونستین اماده کنید ،پس حاشیه هم درست نکنید،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش چرا استرس میگیری وقتی حرفتو میزنی ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!از کسی نترس عمو تو زندگی ات جز خدا
        اگه میخای نظر بدی بگو اقای عابدینی دست از سر تیم ملی بردار و کارتو درست انجام بده !!!!!! ....

    • علی حاجت

      این دوستمون راست میگه وعین واقعیت هست بنازم

    • محمد

      آقا عابدینی شما از حسادت دوست دارید تیم ملی را به حاشیه ببرید. مرد حسابی کیروش به خوبی به تیم ملی شخصیت داده شما دیگه مایلی کهن نشید. خدایا دست این حسودها را از زیر سایه خودت و تیم ملی بردار.

    • بدون نام

      اقای عابدینی تیم ملی ارث پدرت نبست که هر کاری خواستی کنی
      سرمایه ملی با پشتوانه 70 میلیونی
      شما به خمان پورسانتت لرس ولی با تیم ملی کاری نداسته باش

    • بدون نام

      اقا ی عابدینی باپرو گری امدی فدراسیون هم ارسیه پدرت نیست سنگ اندازی تا کی خجالت بکش بس است

    • اجمد

      عابدینی 0 کیروش 20
      اقای عابدینی شما بهتر برید در بازار بزرگ تهران یه غرفه باز کنید لبو بفروشید

    • مجی

      اقای عابدینی با فرا فکنی وهوچی گری میخواد نشون بده کیروش ادم خوبی نیست.بایدبه اون گفت جناب عابدینی اونایی که از فوتبال سردر میارن ،میفهمن کیروش داره زحمت میکشه وخواسته هاش درست ومنطقی بوده و ونتیجه اونو دارن مردم میبینن لطفا اندازه خودتو بدون .

    • بدون نام

      عابدینی

    • بدون نام

      کل ایران دونست کی روش منتظر عابدینیه تو فدراسیون،این آقا میگه من نمیدونستم،شعور ملت توهین نکن

    • جواد

      هرجا عابدینی هست حاشیه و گردن کلفتی، يه جوری هم صحبت میکنه انگار بقیه ببو گلابی هستن این علامه دهر هست ارث باباش که نیست، از کیروش قانونمندتر کسی نیست، تمام برنامه هاش هم جواب داده، همیشه باید یکی باشه بره رو اعصاب، دمشگرم کیروش، آبروی ایران رو بااين کاراشون میبرند

    • سیاست

      شما وامثال شما مثل اسدی باری سنگین برای دوش تیم ملی هستید .و عین بختک افتاده اید روی فوتبال ایران.
      و همگی صداقت ندارید و چون منطق و دلیل واقعی در مقابل صداقت کیروش ندارید. همیشه از پاسخ گویی فرار میکنید. چون جواب درستی براى ملت فهیم ایران ندارید. شماها وزنه اید به پای فوتبال ایران.

    • داود

      آقای محترم عابدینی
      چند نکته
      ۱. تیم ملی برای مردم است و مردم آقای کیروش را میخواهند. به شما مربوط نیست
      ۲. شما لطف کن دلسوزی نکن چون
      ۳. شما جزو این فوتبال نیستی, علی دایی, خداداد, مهدویکیا, کریمی, باقری, پروین, روشن, حجازی و ... جزو این فوتبال بودند.
      ۴. حرفی نزنید کسی نمیگوید شما چرا ساکتی
      ۵. شما نه در بعد فنی و نه در بعد مدیریتی رزومه در مقایسه با کیروش ندارید, پس لطفا اصلا نه در کار ایشان و نه در کار هر کس دیگری که به شما مربوط نیست دخالت نکنید
      ۶. ما را به خیر شما امید نیست شر مرسان
      ۷. بزرگترین افتخار مدیریتی شما چیست?
      ۸. بهتر است به فکر گذشته خود بیافتید که در تیم هایی که زعامتشان را بر عهده داشتید, چه بلایی سر آنها و بازیکنانشان آوردید و استغفار کنید بلکه آرامش بیابید
      9. سعی نکنید با فرافکنی و عوامفریبی مشکلاتی که خود بوجود آورده اید را پنهان و مخفی کنید. کنسل شدن بازیهای تیم ملی حاصل سوءمدیریت و عدم آشنایی شما با دیپلماسی جدید فوتبال است. مقصر شما هستید و مردم این را فهمیده اند. وظیفه سرمربی تیم ملی هماهنگ کردن بازی بین الملی نیست. پذیرش اشتباه با شهامت بسیار زیباتر از این مدیریت لمپنیزم بود.
      10. بعنوان یک شهروند عاجزانه از شما درخواست میکنم دست از سر این فوتبال بردارید و بروید در پناه خدا و استعفا دهید بلکه مردم از دست شما و حاشیه های پیرامونتان چند صباحی راحت شوند.
      و در آخر یک سوال
      چطور به مقامات بالای مدیریتی در کشور رسیدید?
      در سه سطر بطور خلاصه توضیح دهید.
      ایام بکام

    • علی

      واقعا درست گفتی اقا داود،من اگربجای اقای عابدینی بودم به یکی ازکشورهای افریقای فرار میکردم هرچه دورتر بهتر،البته که مشکل پولی که نداریدچون باان خدابیامرز خیلی نزدیک بودید.

    • بدون نام

      خدا لعنت کن دشمنان کیروش لزرگ و ایران عابدینی گل به خودیو خوب انجام میده به نفع حریفان و دشمنان چی گیرش میاد

    • یاران

      سلام آقای رادین وعلی آقا و چند بی نام وغیره پیام حمایت از تیم ملی ایران گذاشتید تا شما ها طرفداران واقعی تیم ملی فوتبال ایران هستید امثال آقای عابیدینی وقلعه نوعی ومایلی وخدادا وعلی و،غیر ،،،،،،،هیچ کاری برعلیه تیم ملی نمی توانند بکنن درود برغیرت وصداقت شما ها

    • محمد

      کروش وزنه سنگینی در حفظ آبروی تیم ملی فوتبال ایرانه.کاش اینقدر فوتبال ما سیاسی نمیبود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج