۴۱۲۷۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ارسال اطلاعات واگذاری املاک شهرداری به دولت

معاون اموربرنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هر اطلاعاتی که وزارت کشور و قوه قضاییه درخواست کنند در اختیارشان قرار می گیرد افزود: تاکنون در دو مرحله اطلاعات واگذاری املاک در شهرداری تهران برای وزارت کشور ارسال شده است.

خبرگزاری ایسنا: معاون اموربرنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هر اطلاعاتی که وزارت کشور و قوه قضاییه درخواست کنند در اختیارشان قرار می گیرد افزود: تاکنون در دو مرحله اطلاعات واگذاری املاک در شهرداری تهران برای وزارت کشور ارسال شده است.

ناصر امانی گفت: هر اطلاعاتی که وزارت کشور درخواست کرده است به طور کامل در اختیارش قرار گرفته است. درحقیقت هر اطلاعاتی که توسط شهرداری تهران ارسال می شود توسط وزارت کشور و قوه قضاییه مورد بررسی قرار می گیرد و ممکن است در جریان بررسی ها سوالاتی ایجاد شود در مسیر رسیدگی صحیح و تهیه گزارش هر سوالی که به ما ارسال شود پاسخ خواهیم داد.

وی درباره اظهارنظر معاون عمرانی وزیر کشور مبنی بر درخواست وزارت کشور برای اطلاعات تکمیلی گفت: احتمالا مستندات ارسالی ما مورد بررسی قرار گرفته است و سوالاتی مطرح شده که قطعا در کوتاهترین زمان ممکن به این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درخواست وزارت کشور برای اطلاعات تکمیلی به شهرداری تهران رسیده است یا خیر؟ گفت: مرجع پیگیری و پاسخ به سوالات سازمان بازرسی شهرداری تهران است و احتمال دارد این درخواست رسیده باشد و همکاران من در سازمان بازرسی یا پاسخ داده اند و یا به زودی سوالات را پاسخ می دهند.

پیش از این هوشنگ خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در گفتگو با ایسنا از درخواست وزارت کشور برای ارسال اطلاعات تکمیلی توسط شهرداری تهران خبر داده و عنوان کرده بود: اطلاعات اولیه ای برای وزارت کشور ارسال شده بود که کفایت نمی کرد. اطلاعات تکمیلی هنوز از سوی شهرداری تهران ارسال نشده است و به محض ارسال این اطلاعات و تکمیل جزئیات گزارش را ارائه خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج