۴۱۲۸۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ادینیو: مرگ هوادار، شیرینی برد ما را تلخ کرد

مهاجم برزیلی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که قهرمان شدن تیمش از آقای گل شدن او در لیگ برتر مهم‌تر است.

خبرگزاری تسنیم: لوسیانو ادینیو در مورد برتری تیمش مقابل گسترش فولاد در هفته دهم لیگ برتر گفت: با شرایطی که در جدول داریم، باید این بازی را می‌بردیم. شما می‌بینید که رقابت بین مدعیان چقدر نزدیک است و تیم‌های بزرگی در لیگ برتر، رقیب تراکتورسازی هستند. خدا را شکر که سه امتیاز مهم گرفتیم و خودمان را به قهرمانی نزدیک کردیم. هر برد می‌تواند ما را یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر کند.

مهاجم برزیلی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه خاطر نشان کرد: برد بسیار خوبی بود، اما مرگ هوادار تراکتورسازی شیرینی برد ما را تلخ کرد. واقعاً اتفاق ناگواری بود که رخ داد. این اتفاقات در فوتبال تلخ است و نمی‌دانم چگونه باید در مورد آن حرف بزنم. برای سینا عشوری هم ناراحتم و امیدوارم که خیلی زود به جمع ما برگردد. دیگر دوست ندارم در تراکتورسازی چنین اتفاقاتی را ببینم.

ادینیو در واکنش به انتقادهایی که قبل از این بازی از او شده بود، گفت: خب، می‌دانم که انتظارات از من و دیگر بازیکنان تراکتورسازی بالاست. معمولاً وقتی مهاجم گل نمی‌زند خیلی‌ها حساس می‌شوند، ولی ممکن است یک مهاجم چند هفته گل نزند و ما باید در مجموع ببینیم که آن بازیکن چه عملکردی داشته است. من سعی می‌کنم روی کارم تمرکز کنم و حرف دیگران هم برایم قابل احترام است. من در این بازی دو گل زدم و این برایم بسیار مهم و خوشحال‌کننده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر برای آقای گلی در لیگ برتر شانس دارد، گفت: شما جدول گلزنان را ببینید. واقعاً بازیکنان سطح بالایی در کورس آقای گلی هستند و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. من دوست دارم در هر بازی برای تراکتورسازی گل بزنم، ولی واقعاً گرفتن جام و قهرمانی با این تیم برایم از آقای گلی مهم‌تر است.

ادینیو در پایان خاطرنشان کرد: ما راه سختی برای قهرمانی داریم. دو سال پیش تراکتورسازی با اتفاقاتی تلخ قهرمان نشد، ولی امیدوارم این تیم برای اولین بار در تاریخ قهرمان لیگ شود تا هواداران تراکتورسازی و مردم تبریز خوشحال شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج