۴۱۳۰۵۲
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

مرگ گروگانگیر پس از آزادی گروگان

مرد سابقه دار که پس ازربودن کودک ۸ ساله‌ای و در قرار صوری ازسوی کارآگاهان پلیس دستگیر شده بود هنگام انتقال به اداره آگاهی جان سپرد.

روزنامه ایران: مرد سابقه دار که پس ازربودن کودک ۸ ساله‌ای و در قرار صوری ازسوی کارآگاهان پلیس دستگیر شده بود هنگام انتقال به اداره آگاهی جان سپرد.
چهارشنبه گذشته زن جوانی با پلیس تماس گرفت و از ربوده شدن کودک ۸ ساله‌اش خبر داد. او به مأموران گفت: «دو سال قبل از طریق شبکه‌های اجتماعی با مرد میانسالی به نام شهریار آشنا شدم. در این مدت با هم در تماس بودیم.
اما صبح امروز شهریار خودش را به مقابل خانه‌ام رساند و درفرصتی مناسب بچه‌ام را ربود.بعد هم با من تماس گرفت و در ازای آزادی فرزندم ۱۰۰ میلیون تومان پول نقد خواست. به‌دنبال این تماس، تیمی از کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پایتخت وارد عمل شده و با آموزش‌های لازم به زن جوان از او خواستند به بهانه پرداخت مقداری ازپول با گروگانگیر قرار بگذارد. سرانجام شهریار حاضر شد در ازای دریافت مبلغی، کودک را به مادرش برگرداند.
بعدهم از مادر گروگان خواست به دماوند برود. بدین ترتیب کارآگاهان پلیس عصر پنجشنبه ۶ آبان، راهی دماوند شده و درعملیاتی غافلگیرانه عامل گروگانگیری را دستگیر و کودک ۸ ساله را نجات دادند. این درحالی بود که آدم‌ربا و گروگان، شب قبل را در پارک گذرانده بودند. مرد معتاد میانسال که سابقه کیفری نیز داشت پس از دستگیری درحال انتقال به تهران بود که در بین راه ازحال رفت. مأموران نیز بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و او تحت درمان قرار گرفت.
اما تلاش‌ها بی‌فایده بود و او تسلیم مرگ شد. با مرگ گروگانگیر؛ موضوع به بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ۶ دادسرای جنایی تهران اعلام شد.
با حضور بازپرس جنایی و تیم تحقیق در بیمارستان و انجام معاینات و بررسی‌های لازم مشخص شد هیچ آثار ضرب و شتم روی بدن آدم ربا دیده نمی‌شود. نخستین بررسی‌ها نیز از احتمال سکته قلبی متهم حکایت داشت. با وجود این بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادرکرد تا علت اصلی مرگ مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودساخته

      سلام ترا خدا اجازه دهید تا کامروا چیزی بنویسه!!

    • بدون نام

      کتم کتم روا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج