۴۱۳۲۰۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نسل جدید آزرا معرفی شد

پس از انتشار تصاویر جاسوسی و چند اسکچ طراحی از نسل جدید هیوندای یا گرنجور در کرهٔ جنوبی، هیوندای اولین تصاویر واقعی و رسمی نسل جدید این سدان میان سایز را منتشر کرده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: پس از انتشار تصاویر جاسوسی و چند اسکچ طراحی از نسل جدید هیوندای یا گرنجور در کرهٔ جنوبی، هیوندای اولین تصاویر واقعی و رسمی نسل جدید این سدان میان سایز را منتشر کرده است. پس از جدا شدن برند جنسیس از هیوندای و عرضهٔ محصولات لوکس توسط این برند، حالا آزرا لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین سدان هیوندای محسوب می‌شود و بنابراین پرچم‌دار جدید این شرکت خواهد بود.

نسل جدید آزرا معرفی شد

نسل جدید آزرا که نسل ششم آن محسوب می‌شود از طراحی جسورانه و مدرنی برخوردار است درحالی‌که همچنان سنت‌های خود را حفظ نموده است. کره‌ای‌ها میگویند نسل جدید آزرا پیشتاز عصر جدید طراحی برای هیوندای است. البته شباهت فراوان آزرای جدید با محصولات برند لوکس جنسیس کاملاً مشهود است. شباهت آزرای جدید با جنسیس تا حدی است که برخی حدس می‌زنند که ممکن است هیوندای نسل جدید آزرا را بجای جایگزین کردن با نسل فعلی، به‌عنوان مدلی مجزا تحت برند جنسیس در ایالات‌متحده عرضه کند. در این صورت آزرا همانند لکسوس ES، سدانی دیفرانسیل جلو در سبد محصولات جنسیس خواهد بود.

نسل جدید آزرا معرفی شد

نسل جدید آزرا معرفی شد

در قسمت جلوی آزرا ۲۰۱۷ جلوپنجره‌ای با فرمی کاملاً مشابه جلوپنجرهٔ جنسیس G۷۰ و G۹۰ به چشم می‌خورد که در طرفین آن چراغ‌های جلوی باریکی که بازهم به چراغ‌های G۹۰ شباهت دارند قرار گرفته‌اند. فرم سپر جلو هم شبیه به G۹۰ طراحی شده است. در قسمت جانبی لچکی معروف آزرا همچنان وجود دارد و در قسمت عقب هم همچنان سنت چراغ‌های متصل‌به‌هم آزرا حفظ شده است که البته فرم بسیاری مدرن‌تری پیدا کرده‌اند.

نسل جدید آزرا معرفی شد

آزرای جدید نه‌تنها در بیرون زیباتر و لوکس‌تر از قبل شده بلکه در داخل هم لوکس‌تر شده است به‌گونه‌ای که در تصویر منتشر شده از داخل آن، داشبورد، رودری‌ها و صندلی‌ها همگی با چرم پوشیده شده‌اند. هیوندای دراین‌باره گفته است که فناوری‌های جدید در آزرا سطح بالایی هنر طراحی داخلی را نشان می‌دهد که تجربه‌ای مدرن از یک هیوندای پریمیوم ارائه می‌کند.

نسل جدید آزرا معرفی شد

پیشرانه‌های نسل جدید آزرا هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود هیوندای همان موتورهای چهار سیلندر و شش سیلندر سابق را برای آن ارائه کند که احتمالاً نسخهٔ توربوشارژ آن‌ها هم ارائه خواهد شد. نیروی موتورها نیز توسط یک گیربکس ۸ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. فروش هیوندای آزرا/گرنجور ۲۰۱۷ ماه آینده در کرهٔ جنوبی آغاز خواهد شد اما باید همچنان جهت فهمیدن برنامه‌های هیوندای برای عرضهٔ آزرا در ایالات‌متحده صبر کنیم.

نسل جدید آزرا معرفی شد

نسل جدید آزرا معرفی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه بنده خدا

      هه ، چه فایده ....ما که پولشو نداریم از اینا بخریم فقط میتونم بگم که حسرت سوار شدن و خریدن چنین ماشین های به دلمون میمونه .....خوش به حال پولدارها میلیاردر ها.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج